perjantai 3. elokuuta 2012

look at the stars, look how they shine for you

Missäköhän vaiheessa kyllästytte muhun ja mun postauksiin, Maija ei saa kamerattomana edelleenkään postausta aikaa joten mä täällä taas. Eipä mulla oikeestaa muuta ku noi parit kuvat viikon varrelta jotka aattelin tänne heittää pikasesti.Viimesiä kesälomaviikonloppuja viedään:( Suunnitelmissa ois ainaki vielä huoneen uus sisustus ja sen iphonen ostaminen, toi tossa yhessä kuvassa ei oo mun vaa äitin:D Niin ja auringonottoa ja uimista pakko vielä, tänään on onneks ainaki tosi lämmin päivä joten eiköhän nuokin toteudu !
1. Mun uudet rakkauskengät, oon pitkään halunnu lyhytvartiset kivan väriset converset ja noi sitte tarttu yks päivä mukaan :) 2. Maijankans menossa makuuniin vuokraa pari leffaa
 3. Noi mun uudet hiukset ! Se kampaaja teki tommosen kivan letin, ite en osais:D 
4. Jätskii järvenrannas ihanaa !

9 kommenttia:

  1. Ihanat hiukset <3 :)

    VastaaPoista
  2. aivan ihanat nuo sun uudet hiukset, sopii sulle tosi hyvin! :-)

    VastaaPoista
  3. anonyymi - kiitos :)

    Janita - kiitti paljon :) oon itekki noihin tosi tyytyväinen :)

    VastaaPoista
  4. upeet hiukset! :) mä en ainaka kyllästy sun postauksiis ;D

    VastaaPoista
  5. anonyymi - haha kiva kuulla ;D kiitos :)

    VastaaPoista
  6. Ootte ihan hurjan nättejä <3 Ihana blogi muutenki, liityin lukijaksi :)

    http://roosasmoments.blogspot.com/

    VastaaPoista
  7. roosa emilia - kiitos hurjasti ja ihanaa saada uus lukija :)<3

    VastaaPoista

kiitos kommentista<3