sunnuntai 23. syyskuuta 2012

forget what hurt you in the past but never forget what it taught you

Eilen kävin kampaajalla värjäyttämäs juurikasvuu ja otettii noi tän postauksen kuvat. Tänään oon vaan kuunnellut kun sade ropisee kattoon ja yrittänyt lukea kokeisiin, mutta heikoin tuloksin.. Tajusin kans että tein äikän aineen kattomatta tehtävänantoo ja kirjotin ihan vääristä asioista.. Kutonen tulee jee.Vihaan tätä Suomen säätä ! Onneks tasan kuukauden päästä lähen Turkkiin, yks viikko poissa tästä kamalasta ankeudesta. Mä oon muuten nyt ihan totaalisen rakastunut tohon mun objektiiviin ! En tajuu miten oon pärjänny ilman sitä, noista kuvista tulee nyt sata kertaa kivempia kun ennen ja paljon kivempi muutenki kuvata ku on kunnon objektiivi. Ei vaan nyt oo oikeen ollu kuvaussäitä, muuten olisin kokoajan tuola pihalla kameran kaa hyppimässä:-D Onneks sitten sielä Turkissa pääsen kuvailemaan paljon :-) can't wait !
  Hyvät alkavat viikot teille kaikille !



10 kommenttia:

  1. oot kaunis (:
    + kiva blogi (älä kysy miten eksyin tänne :D)

    http://followmebyamanda.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. mikä objektiivi sulla sit on ?:)

    VastaaPoista
  3. ano - nikonin AF-S nikkor 50mm 1.4G =)

    VastaaPoista
  4. Oi ihania kuvia, ootte tosi nättejä! :-)

    VastaaPoista

kiitos kommentista<3