lauantai 8. syyskuuta 2012

my happy birthday

Tänään mä täytin kuustoista ja oltiin Maijankaa kattomassa Magic Mike joka oli hirmuhyvä ! Oon hirveen ilonen koska saan vihdoin uuden objektiivin tohon kameraan ja parinviikon päästä toivottavasti myös uuen puhelimen ja sitte postailuki helpottuis ku ei aina tarvii tota järkkärii mukana raahata! Eipä mulla muuta, halusin vaan pikaseen tulla nää kuvat heittää teille tänne ja muistakaas linkittää bloginne tohon allaolevaan postaukseen niin kuin tosi monet on jo tehneet:)
 Nyt suuntaan Maijalle yöks, heipsuli
1. Näin alko mun synttäriaamu, pikkusisko oli tehny tommoset söpöt leivokset ! 2. Tässä olemme bussissa ja Maijan naama näkyypi vai puoliksi:( 3. Voi ei on jo ikävä tätä keikkaaa! Lady Gaga<3  4. Happy me:)

9 kommenttia:

  1. Ihanan värinen toi turkoosi neule !:)

    VastaaPoista
  2. Laura - Kiitosta! :)

    Ami - Kiitti ! Mäki tykkään siitä tosipaljon:)

    VastaaPoista
  3. Hyvää syntymäpäivää sinulle!

    Haluaisin kysyä sinulta ja Maijalta että kannattaako minun verkostoitua facebook, twitter, formspringiin jne.? Että saisin lukijoita! :)

    VastaaPoista
  4. Jenny - kiitos paljon:) Kannattaa tottakai verkostoitua, linkitä vaikka aina postaus facebookkiin niin ainakin kaikki kaverit löytää blogiis!:) Formi on kans ihan kiva ja sillä voi saada toki lukijoita:)

    VastaaPoista
  5. Pitää puhua siitä asiasta vähäsen vanhempien kanssa, vaikka kuulostaa vähäsen hullulta! Mutta minä yritän puhua siitä! Joo okei, kiitos todella paljon!! :)

    VastaaPoista
  6. Jenny - haha juu eipä mitään!:)

    VastaaPoista

kiitos kommentista<3