torstai 4. lokakuuta 2012

my week trough phone

 1. mä ja muikkis 2. happy me 3. tanssimaan menossa ! 4. hyppärin eväät ja espanjaa 5. liikkatunnin jälkee 6. tunnelmat matikan tunnilla 7. mun taiteelliset lahjat.. 8. senninkaa kahvilla 9. syksystä 10. kotimatka 11. meijän ihana pappa ruotsinope Olavi ! :D 12. ?
En onnistunu saamaa näitä kuvia nyt yhtää sen kokoseks ku oisin halunnu! No siinä kuitenkin mun alkuviikko puhelimen kuvista, sanokaa ihan suoraan että onks nää puhelinkuva postaukset ihan super tylsiä vai ihan meneviä :D Kunnon postausta ois varmaankin viikonloppuna tulossa =) Voiks nyt jo sanoo hyvät viikonloput vaik on vasta torstai? No sanompa kuitenki have a happy weekend !

9 kommenttia:

  1. nää puhelinpostauksetki on kivoja !(: lisää vaan :p

    VastaaPoista
  2. laura - voi kiitos ihana :) selvä juttu!

    VastaaPoista
  3. On nää ihan kivoja ! ;)
    Ei yhtä hyviä kun "tavalliset" postaukset,mutta hyviä silti.
    Oon ihan nolo mutta voi ku sulonen ope xd

    VastaaPoista
  4. hemppu - nii tietenkää nää ei oo yhtä hyvii ku järkkäril kuvatut mut hyvä jos kelpaa ! haha ei se kauheen sulonen oo:-D

    VastaaPoista
  5. I wish i could understand more :) the pictures are pretty :3

    VastaaPoista
  6. keki - aww i am so sorry we write in finnish :( but hope you like the pictures :)

    VastaaPoista
  7. Mukavan oloinen blogi :)

    katos mun blogi ? :)

    http://Veerannblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. hei eiks toi opettaja oo tos olavi :DDD

    VastaaPoista
  9. laura - JOO !! se on ihan kamala

    VastaaPoista

kiitos kommentista<3