keskiviikko 31. lokakuuta 2012

some winter photos

Mun piti tehä tosta Alanyasta kakkososa mutta laiskuuttani se jäi toiseen päivään ja tulin nyt julkasemaan nää kuvat mitkä me Maijan kanssa räpsittiin sunnuntaina :) Ainakin täällä on lumet jo ihan sulamaan päin ja syksyn sateet palaamassa.. Mulla ei oo vieläkään kunnon lämmintä talvitakkia hankittuna, ja ärsyttää että tää Lahen takkivalikoima on ihan älyttömän huono ja jos ostaa jostain Vilasta tai Veromodasta tai H&M :stä takin niin se kävelee mitä luultavammin vastaan välittömästi jonkun muun yllä.. Pakko mun on varmaan ostaa vaan sitten joku ns. ''massatakki'' kun ei oo Helsinkiinkää tässä reissua luvassa. Mutta eipä mulla muuta, palaillaan taas :)
DSC_1055
DSC_1047
DSC_1058 DSC_1046Pahoittelut kuvat vähän heikkolaatusia :(

6 kommenttia:

  1. Maija: pakko kertoo et huhhuh, olin iha järkyttyny ku olit kerran mun facebook etusivulla, koska mun kaverin poikaystävä tykkäs sun jostai kuvasta!! se tunne ku älysin et se oot sä :DDD ja asun tosiaa Porissa.... (y) mut anyway, mahtava blogi teillä! :)

    VastaaPoista
  2. kivan olonen blogi :)

    http://livelovelaugh-ronja.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. such a sweet blog.
    followed you :3

    VastaaPoista
  4. ei helsingissäkää oo mitää, kaikki vaa luulee :-DD mut ihania ootte :>

    VastaaPoista
  5. ronja - kiitospajon :)

    mona - oh than you so much sweetheart :)

    viivi - nii se voi olla :-D you too<3

    VastaaPoista
  6. Ano- huhhuh. anteeks ku vastaan vasta nyt mutta ku oon miettinyt että kuka tuo kummajais boitsu on.... :D mut hassua et mun kuva on hypänny porin etusivulle ! :D ois kiva tietää vielä kuka tämä poika on ku mielenkiintoni heräs ! :) ja kiitos paljon !:))

    VastaaPoista

kiitos kommentista<3