torstai 25. lokakuuta 2012

this time i will never ever get back

no tässä muutamia kuvia tän viikon sisältä. tää syysloma menee kovaa vauhtia. oon vaa viettäny sitä ikävoiden. vaikka täytyis nyt vaa nauttia tästä lomasta. koska tätä lomaa ei saa koskaa takasin. onneks mul on toi ihana tyttsy tossa ylhäällä. joka just keksi mulle huomisekski tekemistä ja jolle voin purkaa kaikki tunteet. vihat, rakkaudet, ilot ja surut. myäs sara on tuonu iloa mun päivii. näin oskia kyl eilen mut se lähti taas pois mut niii nyt oottelen tota mun reetuskaa sieltä ulkomailta. sitte tuleee kunnon postausta. :)

4 kommenttia:

  1. apuaa, ihania kuvia ! :-)

    http://myownwords-iguess.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Upeita kuvii ja tää sun blogi on tosi hyvä oon lukenu jo kauemman aikaa ! (:

    www.moioonjuliaa.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. no ootkohan lukenu kauemman aikaa ku tää on MEIJÄN blogi. meitä on siis kaksi. :D mutta kitti silti :)

    VastaaPoista

kiitos kommentista<3