lauantai 3. marraskuuta 2012

ALANYA part 2

DSC_1027 DSC_1014 DSC_1015 DSC_1009 DSC_1007 DSC_1006 DSC_0980 DSC_0977 DSC_0914 DSC_0899 DSC_0901 DSC_0892 DSC_0871 DSC_0866 DSC_0858 DSC_0848 DSC_0840 DSC_0830
Mulla meni nyt totaalisen lopullisesti hermot mun koneeseen ja etenki iphotoon joka ei suostu vastaanottamaan enää kuvia joten nää kuvat on nyt muokkaamattomia, mikä ärsyttää mua suunnattomasti koska just nää olisin halunnu muokata, mutta kun ei niin ei. En jaksanu noita missään muussakaan muokkausohjelmassa ruveta muokkaamaan ku oon niin tottunu tohon iphoton muokkaukseen.. 
No mutta toivottavasti teitä ei haittaa niin paljon kun mua kuvien muokkaamattomuus :) Tässä ainaki näkyy millasia kuvat on kun niitä ei muokkaa !
Mulla on tässä meneillään ihan rento viikonloppu ja mitään erikoista ei ole luvassa ainakaan vielä,
hyvät viikonloput teillekin :)

12 kommenttia:

  1. kyl nää kuvat silti vaa on tosi upeita ilma muokkaustaki :) !

    VastaaPoista
  2. Huh, I miss Alanya so much ! Such a nice photos :)

    VastaaPoista
  3. soonja - haha voi kiitos :)

    anet - thank you, i miss it so much too !

    VastaaPoista
  4. ihana toi mahakas mies ekassa kuvassa :-D mut ihan huippuhienoja kuvia! :)

    VastaaPoista
  5. ano - hahah jooo itekki repesin sille ku huomasin sen tuol :-D kiitti !

    VastaaPoista
  6. miten ootte muokannu tonne sivupalkkii noi kuvat pyöreiks:)

    VastaaPoista
  7. teillä on ihana blogi!käykää tsekkaa meijän upouus tänää tehty ja laittakaa komenttii ja liittykkää jos tykkäätte!:
    http://nooraroosa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. nookku - muokkaamal ne kuvat eka muokkausohjelmal pyöreeks ja sitte lisäämäl tonne gadgettii :)

    noora-roosa - kiitos ! juu me käyää kurkkaamas :)

    VastaaPoista
  9. tosi ihana blogi teillä! :--)

    annika-its-all-me.blogspot.com

    VastaaPoista
  10. Ihania kuvia!:)
    http://nadjann.blogspot.com

    VastaaPoista

kiitos kommentista<3