maanantai 3. joulukuuta 2012

dear santa, i've been very good girl this year..

christmaspresents


Keräsin nyt osan mun joululahjatoiveista tähän, nää nyt tuli ekana mieleen mutta en mä oikeestaa tiiä mitä mä oikeesti tarvisin, mutta aina saa unelmoida :) pinkit dr denimit mä oon halunnut niitä ihan sika pitkään ja aijon kyllä ostaa itelle ne joululahjaks jos (ja kun ) joulupukki ei niitä osaa tuoda. lämmin neule tai huppari haluisin jonkun ihanan joulusen neuleen tai vaikka peakin hupparin ! kynsilakkoja tai joku hyväntuoksunen rasva nää on aina yhtä kivoja. lompakko joku uus lompakko ois ihana ! paljon suklaata tää ei kaipaa selittelyjä ! H&M lahjakortti rakastan lahjakorteilla shoppailua koska sillon tuntuu että rahaa ei mee ollenkaa, haha :D jotkut kivat kuoret puhelimeen niitä on niin kiva vaihdella ku kyllästyy edellisiin. kello haluisin kultasen tai valkosen kellon, joku halvempiki kun kuvan Mikael Kors kelpaa! hajuvesi tätä mä en oikeesti tarvii, mutta tykkään tosta Versacen tuoksusta niin paljon aidot uggit ois ihan unelmat, tuola kylmässä ois niin ihanaa kävellä noissa ihanissa lämpösissä töppösissä !
Toivottavasti tekin saitte tästä jotain kivoja ideoita jos joululahjatoiveet on vielä mietinnässä :)

9 kommenttia:

  1. Miten teet/millä ohjelmalla tuollasen kuvakollaasin ?

    VastaaPoista
  2. on kyl söpöt noi dr.denimit!

    VastaaPoista
  3. eve e - niin munkin mielestä !! :)

    VastaaPoista
  4. melkein ihan samoja lahjatoiveita kun mullakin!:)

    VastaaPoista
  5. suski - haha no hyvät toiveet sit sulla :)

    VastaaPoista
  6. Toi Versacen hajuvesi on täydellinen! Multa se ei saa koskaan olla lopussa..

    VastaaPoista
  7. Sanni - mäkin tykkään tosta tuoksusta tosipaljon !

    VastaaPoista
  8. oi, tää teiän blogi on kyllä ihan mahtava! ihanat kuvat ja kaikki :)

    http://emmi-allofmylife.blogspot.fi/

    käykää kurkkaamassa ja liittykää ihmeessä lukijoiks jos kiinnostaa!

    VastaaPoista

kiitos kommentista<3