tiistai 25. joulukuuta 2012

love is all you need on cristmas eve

saunomista, kirkossa käyntiä, jouluvaloja, oskin kaipailua, rauhallisuutta, kynttilää, hyvää ruokaa, lautapelejä, lahjoja, rakautta, rauhaa, nallekarhuja, koruja, tonttuja, tähtiä, lunta, taikaa, ymmärrystä, omaa aikaa.

huomenna himokselle ja moikkaa yhtä tyttsyy. tänään oon onnellinen. toivottavasti vielä huomenna. rakkautta riittää joten niin myäs onnellisuutta. nautin tästä, kun vielä voin. alamäki voi tulla vielä sukkelaan. mua pelottaa tuleva, ja se häiritsee mun nautintoo.

Mitä teijän jouluu kuulu? 
mulla on muuten nyt formi ollu vähäsen aikaa siis oma. sama nimi ku mun instagramissa... maijaviola

4 kommenttia:

  1. kattelin eka kuvat läpi ja aattelin et aha perus kuvapläjäys vaa mut sit luin ton sun pikkutekstin ja muunki tekstin, ihana!!! musta on ihana ku sä noi nätisti ja avoimesti kirjotat sun ajatuksista tänne:) kiva blogi teillä muutenki, vaikutatte mukavilta!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah ihanaa ku joku anonyymi kattooo tekstin sisältöäkin eikä ainoastaan oikeinkirjoitusvirheitä. Kiitos paljon. <3

      Poista
  2. ihanan tunnelmallsii kuvii! teil on kiva blogi :)

    VastaaPoista

kiitos kommentista<3