lauantai 1. joulukuuta 2012

the first of december

reetaaan DSC_1354 DSC_1330 DSC_1291 DSC_1308 DSC_1361
Moikka kaikki ihanat ! Me käytiin äsken kuvailemassa ja saatiin ihan kivoja kuvia otettuja vaikka yli puolissa meidän ilmeet oli melkosen kärsiviä tosta kauheen kylmästä ilmasta johtuen. Mä oon ihan rakastunut tohon mun uuteen karvahupulliseen neuleeseen joka on niin ihana ja lämmin että voisin käyttää sitä vaikka joka päivä !  Nyt mä suuntaan kaupungille iltaa viettelemään ja huomenna tulee uutta postausta kun mennään kuvailemaan luultavasti radiomäelle tai johonkin sinnepäin :)
Pitäkää kiva viikonloppu !

13 kommenttia:

  1. millä kameralla kuvaatte ? (--: ihan älyttömän kivoja kuvia !

    VastaaPoista
  2. oona karoliina - nää on kuvattu nikonin d5100 ja 50mm objektiivilla :) kiitos paljon !

    VastaaPoista
  3. mistä tuo valkonen ihana neuletakki on ostettu :))?

    VastaaPoista
  4. ihania iloisia kuvia :) tuli hyvä mieli näistä jotenki (:

    VastaaPoista
  5. mona - thank you so much ♥
    sofia - ihana kommentti kiitos sait mutki hyvälle mielelle ♥ :)

    VastaaPoista
  6. Ootte aivan ihania ihmisiä molemmat! Niin aitoja ja kauniita. :-3 Pus!

    > hennadiennaa.blogspot.com
    ^ vilkaise ihmeessä mun blogia, jos sua innostaa! c:

    VastaaPoista
  7. heeenna - voi kiitos paljon ihana ! <3
    käydään kurkkaamassa :)

    VastaaPoista
  8. mistä toi punane takki on? :)

    VastaaPoista
  9. ano - toi maijan takki on veromodasta :)

    VastaaPoista
  10. Oijoijoi niin ihana toi sun neule! ♥

    VastaaPoista
  11. Henna - voi kiitos, mäkin rakastan sitä !

    VastaaPoista

kiitos kommentista<3