maanantai 3. joulukuuta 2012

x-mas lights!


rakastan talvea samaa aikaa ku vihaan sitä. Ihanaa ku lumi on maassa ja joulu kutkuttelee jo. Vihaan sähköisiä hiuksia, kuivaa ihoa ja kerrospukeutumista. Eniten vihaan kylmyyttä. Miks ei voi olla vaan lämmintä ja lunta. Onneks kylmyyden ansiosta voi nauttia lämpimästä kaakaosta, paahtoleivistä ja joulutortuista. Lämmin peitto on se johon käperrytään... nautitaan kuitenkin talvesta, ku se on meille annettu. Nyt mä kuitenki palaan koulunpenkille... Jippii!!!!!!!

12 kommenttia:

  1. Mä en ymmärrä miksi talvea ei rakasteta paljoa? Olisiko sun mielestä kiva että täällä olisi koko ajan 30 asteen kuumuus? Tai olisiko kiva jos ei olisi kaikkia vuodenaikoja! :/

    VastaaPoista
  2. tottakai talvea täytyy rakastaa. Itelläni on iho tosi pahassa kunnossa. Oon viel astmaatikko niin hengityskin on vaikeampaa. Rakastan kaikkia vuodenaikoja ja 30 asteen lämmössä ei ole mitään vikaa. Ei sitä jaksaisi kuitenkaan kauaa. 4vuodenaikaa on siis lahja. Meillä suomessa on kuitenkin pitkä ja synkkä ja kylmä talvi. Onneksi on kaunista ja pääsee lautailemaa!!! Jee :)

    VastaaPoista
  3. ooi toi tonen kuva on ihana!! :)

    VastaaPoista
  4. Voi te söpöläiset <3 ^^

    VastaaPoista
  5. ootte tosi kauniita!:)

    VastaaPoista
  6. tää on nyt aika aiheeseen liittymätön kysymys ja tarkotettu Reetalle, mutta kun sulla on se 50mm makro, niin ootko vielä käyttäny sitä perus 18-55mm? :D tai kun aattelin että meinasin ostaa ton 50mm f1.4 (vai onko sulla jotain pahaa sanottavaa siitä?) niin mietin että myisin sen peruskitin kokonaan pois, oisko järkeä? :-D sori tuli pitkä kommentti... rakastan tätä blogia ja teijän kuvia niiiiiiin paljon!!

    VastaaPoista
  7. ano - Ei oo tosiaankaan mitään pahaa sanottavaa tosta makrosta joka on aivan ihana ja suosittelen tosiaan ostamista, mutta kun se on tosiaan kiintee objektiivi niin esim. omanaamakuvia tai eri etäisyyksiltä otettuja kuvia ei sitten saa enää oikeen tolla 50mm otettua :D Niin siksi mä en ole ainakaan vielä luopunut tosta kittiputkesta. Mutta jos susta tuntuu että ottelet pelkkiä maisema tai muotokuvia etkä itseotettuja naamakuvia niin sitten voit varmaan siitä perusputkesta luopua :)
    Kiitos paljon ja toivottavasti oli apua :D

    VastaaPoista
  8. Ihana täää blogi:) mä oon vissii vähä tyhmä mut mistä mä saan muutettuu kuvien koon ton kokoseks ku sulla :D voiks vastata mun blogiin ku en välttämättä huomaa jos vastaat tänne
    http://shinebrightlikeadiamondd.blogspot.fi

    VastaaPoista
  9. Pakko kysyy mut onko toi sun poikaystävä Maija? :))

    VastaaPoista
  10. ei virallisesti olla yhes mut on oski mun poikaystävä mulle jo nyt. Rakastan sitä :)

    VastaaPoista

kiitos kommentista<3