lauantai 12. tammikuuta 2013

maailman suloisin otus

DSC_0373 DSC_0382 DSC_0336DSC_0348 DSC_0346
DSC_0388
Mulla on ollut tässä pari päivää hoidossa maailman söpöin pikku koiruli ja oon ihan rakastunut siihen ! Toi on chihuahuan ja jonkun toisen mini koiran risteytys ja luonteeltaan niin kiltti ja hellyyttävä. En millään malttais luopua tosta ihanuudesta jo parin tunnin päästä. :-( Aivan ihana pakkaspäivä tänään, niin kaunista tuola ulkona. Harmi kun nyt joutuu viettämään aikaa sisällä, koska Saksan ja Espanjan kielioppisäännöt ei päähän tupsahtele kirjaa avaamatta. Huomenna mä suuntaan ainakin salille ja ehkä jumppaan, sielä on niin kiva käydä ja treenin jälkeinen tunne on paras ! Kesällä ois tosi kiva olla hyvässä kunnossa :-) kivat viikonloput kaikille !

14 kommenttia:

  1. blueli - sí, es un maravilloso :) ¡ Besos !

    VastaaPoista
  2. this dog is so cute with his pullover :3

    VastaaPoista
  3. Voi ei niin suloinen koira! ♥ Yks kauis päivä mulla on chihuahua! ♥

    VastaaPoista
  4. Henna - niimpää, mäkin haluisin ♥

    VastaaPoista
  5. voi mikä suloisuus toi koira! ja säkin olet kaunis :)

    http://liwlf.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. sarppa - ihiiiihi älä waa iksu nyt jo :( ♥

    VastaaPoista
  7. Voi mikä auringonpaiste! Mä olen nyt jotenkin missannut tämmösen valoilmiön täysin :D. Söpö koiruuskin.

    VastaaPoista
  8. uutistoimisto anselmi - haha voi ei :-D söpö on juu !

    VastaaPoista
  9. You guys are really prettyy! :)

    && nice pics

    http://www.bubbleubble.blogspot.com/

    VastaaPoista

kiitos kommentista<3