perjantai 11. tammikuuta 2013

Rakastan sua ja suklaata


Mulla on tänään laiskottelupäivä. Mun ei tee mieli tehä mitää. Huomenna mulla ja oskilla tulee kuukausi yhessä ja me aiomme juhlia sitä keilaamalla ja syömällä jossain muussa ravintolassa (tällä kertaa) ku amarillossa. Tällä viikolla oon pyöriny salilla salikortin ostettuani. Nyt tää viikonloppu on viimeinen ennen koeviikon luku-urakka viikonloppua. Aion nauttia tästä tänään telkkarin ja puhelimen ja tietokoneen ääressä syöden herkkuja, huomenna oon kullan kanssa ja sunnuntaina käväsen salilla ja katson, mitä päivä tuo tullessaan. Ihanaa viikonloppua kaikille! Ja te, joilla alkaa koeviikko kahen viikon sisään, muistakaa rentoutua myös. :-) Mulla on noussut tänään myös kova shoppaushimo. Tänään ostin alusvaatteita 40€:lla ja huomenna haluaisin käydä hakemassa vaatekaapin täytteeksi farkkuliivin ja raidallisen villapaidan ainakin. Hups... Tili tuli tili meni. Kohta täytyykin ruveta kesätyöhakemuksia täyttelemään.
P.s. Kuvissa näkyy mun vaatteet, jotka tarttuivat Helsingistä mukaan.

11 kommenttia:

  1. wowwwwww we are so pretty together! I wish snow here!! :( Love!!

    VastaaPoista
  2. voi maijaaa, ootte niin söpöjä oskin kans:-) ♥ onnea kuukauden johdosta, nauti tosta ajasta, se alkuhuuma karisee ohi ajan myötä :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuntuu että vähän karissutkin jo... Hahah. Ollaahan jo puol vuotta nähty melkein joka päivä. Mutta rakastan tota miekkosta joka päivä vaan enemmän ja enemmän. Kiitti Viivi <3 oottehan teki jeren kaa aika super söpöjä ;)

      Poista
  3. I know what you mean ;-) rakkaus on ihana asia ♥ ja hahaha, ollaan kai me joo ihan!

    VastaaPoista
  4. Aww ootte söpöjä!:> ps. Mistä toi sun upeen värine parka oikee o?:o:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on vero modasta. Mäki rakastan tota väriä ihan kauheesti koska ton värisiä takkeja on vaan harvalla. Kiiitti paljon <3

      Poista
  5. Huhuh ooot tosi kauniiis (:

    ~http://breakagem.blogspot.com/

    VastaaPoista
  6. iha ok pupu<3
    -u know who :)

    VastaaPoista

kiitos kommentista<3