tiistai 19. helmikuuta 2013

Don't you worry my love

Tässä vähän vanhojen kuvia. Siellä mun kavereita, veli ja poikaystävä. Toi päivä oli ihana, vaikka en itse vanha ollutkaan. Nyt mun fiilikset on ihan toiset. Auttakaa mua!
Surun kyyneleet valuu just nyt pitkin mun poskia. Mä pelkään. Pelkään menettäväni sut ja kaiken samalla, mitä oon aina halunnut. Miksi mä oon sulle silti ihan kauhee? Mä en tiiä. En tiiä mikä mua vaivaa. Haluan vaan itkeä. Anna anteeks, jos mä en ookkaa sitä mihin sä rakastuit. Anna anteeks. Mä rakastan sua. Miksi mä tunnen itseni yksinäiseks, vaikka oot koko ajan mun ajatuksissa. Sä oot mun. Kaikki, mitä mä haluan ja tarvitsen. Oon kuitenki väsynyt. Anna anteeks. Mä yritän parantaa. Tee musta ilonen, sellanen johon rakastuit. Haluun, että oot onnellinen, mutta kerro, mitä mä teen sen eteen. Ahistaa ja raivostuttaa minä itse. Tule loma, pidä mulle seuraa, etten oo yksin. Toisaalta voisin nukkua läpiloman yksin itkien. Se kuulostaa hyvältä... Normaalilta... Jokapäiväiseltä...
Onneks enää tää viikko sitte loma! Anteeks jos teksti ahisti tai masens. Piristykää te. Mä en pysty.
Don't you worry child!

12 kommenttia:

  1. Mulla ihan precis sama tunne... Pärjäile! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihanaa, etten oo yksin näitten surullisten ajatusten kanssa. Pärjäile <3

      Poista
  2. voii pieni :( tahon sanoa, että tuut ihan varmasti vielä olemaan onnellinen! tiedän ton kuvailemas tunteen niin hyvin ja ymmärrän miltä susta tuntuu. se pelko siitä, ettei ole enää se johon joku joskus rakastui. itelläni aika auttoi ja yhtäkkiä mä huomasin olevani taas se onnellinen minä. ja onnellisena mä pystyin jakamaan sitä onnea muillekin.
    mutta ei aina tartte kaiken olla hyvin, joskus pitää itkeä ja silloin se itku puhdistaa sua:) ja jos oikeaasti rakastaa, niin se rakkaus kestää sut "kauheana" ja "surullisenakin". se pelko vaan kertoo siitä, miten helvetisti rakastat.
    kuitenkin, oot upeen olonen ja aina ku nään sua keskustassakin nii mietin vaa miten mukava ja ihana ihminen varmasti oot! kauniskin:).

    ps. älä pakota itteäs IKINÄ mihinkään muottiin. sä oot täydellinen just noin!

    pps. laitan anona koska tuntuu et kirjotin liian... avoimesti?:D kuitenkin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kuinka ihana kommentti! <3 ja jotenki sain sikana voimaa. Tää päivä oli jo parempi. Ehkä tää lähtee nyt siihen nousuun onnellisuutta päin. Ja se onni on siellä jossain. Toi on luultavasti totta, että pelko kuvaa sitä rakkauden suunnatonta määrää. Mä en oo koskaa ennen tuntenu näin palavaa rakkautta, joka voimistuu ja voimistuu päivä päivältä enemmän. Voi tää on ehkä tähän mennessä ihanin kommentti ikinä. Uskomatonta, että meillä on sinun kaltainen lukija! :) Oon aina ollut omaitseni, mutta itseä on vaikea pitää "täydellisenä", laihana tai kauniina. Laita vaan anona, jos rohkeus ei riitä. Kuitenkin en oo sua tuomitsemassa tän kommentin perusteella, vaikka nimellä kommentoisitkin.:)

      Poista
  3. Kuka toi oskin tanssipari on? hullun kaunis!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oskin tanssiparina oli Sonja, jonka "omat" vanhat oli kyseessä. :)

      Poista
  4. Kauniina ja komeina ootte kaikki olleet! :-) Seuraavana vuonna on sinun hetkesi.
    Ihmissuhteet eivät ole koskaan helppoja, rakkaudesta puhumattakaan. Asioilla on tapana järjestyä, usko pois! Sen voin tosin vannoa, että tällainen julkinen parisuhdevuodatus ei kyllä tee hyvää millekkään suhteelle, mutta ymmärrän kyllä jos tämä purkaaminen sinun oloasi helpottaa!
    Oon joskus kuullut sanonnan "sen kanssa on vaikeinta, kenestä välittää eniten" ja saanut todistaa sitä itsekin turhan montaa kertaa. Luottamus ja rehellisyys ovat kuitenkin avainsanoja ja, vaikken tiedäkkään miten - sanojasi lainatakseni - "kauhea oot ollut hänelle", koita ottaa vähän rennommin ja elellä päivä kerrallaan, olla ressaamatta turhista asioista ja antaa tilaa myös sille murulle! Turhalla mustasukkaisuudella, kiukuttelulla ja angstaamisella on myös onnistuttu pilaamaan historian aikana ties kuinka monet parisuhteet, toivottavasti sinulle ei käy niin.
    Ensirakkaus on ihanaa. Koittakaa nauttia siita, ja teistä! Voimia arkeen, toivottavasti helpottuu :*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää olikin eka kerta, kun vuodatan asioita tänne. Haluan kuitenkin et te lukijat pääsette aina vaa lähemmäs mua. Ette te muuten tiedä musta oikee mitää.. En oikeastaaa oo ollenkaa mustasukkanen... Ankeeta seuraa vaa ja toi auttaa toi rennommin ottamusen ajatus. Kiitti sanoistas. Säki sait mut hieman asennoitumaan enemmän oikein asian suhteen. En usko tän suhteen kaatuvan nyt vähään aikaan ainakaan. Kiitos vielä ! <3

      Poista
  5. Wau miten kaunis oot♥ Ja ihana blogi muutenkin!! :>

    http://saijis.blogspot.fi/

    VastaaPoista

kiitos kommentista<3