lauantai 16. helmikuuta 2013

Jos sä vaan menisit pois

Benii ja jerrii, kahvihetkii, sun hymyäs, täydellisen kevät takin etsintää ja hyvää ruokaa amarillosta, limusiinikyyti, kokeiden palautuksia, päivien tai iltojen pelastajia ja wanhojen tansseja.
Eilen oli tarkoitus päästä vihdoin bailaamaan, kun ei oo oikee kunnon bailuja pitkään aikaan ollut. Mulla oli huono fiilis sinne lähtemisestä ja sitten kun kaupunkiin pääsin niin ei oltukaan menossa mihinkään. No siinä kaikki kaverit suunnitteli kotiin lähtemistä. Mitä mun sit pitäis tehdä? Minähän sitten suunnittelin jo masentavaa iltaa kotona, kunnes sä aukasit suus, mun kulta vei mut leffaa ja leffa valittiin ihan arpomalla. Ei tiedetty yhtää mitä oli tulossa. No elokuva oli sika hyvä. Sä pelastit mun illan. Musta tuntuu, että oot pelastanut mun kaikki huonot päivät. Sä oot ihana. Myös tanssit meni kullan osalta loistokkaasti. Abigaala oli mitä mahtavin. Tää viikko ei ookkaa ollu niin paha. Näin myös yhtä ihanaa vanhaa ystävää, jonka kaa juttua riitti. Aattelin tulla vielä laittamaan wanhojen kuvia teille ehkä tänään tai huomenna.
P.s. Luulin löytäneeni täydellisen kevät takin, joka oli toi niittinahkatakki. Voisitteko auttaa ja kertoa, mikä noista näyttää parhaimmalta?

8 kommenttia:

  1. Oooh ben&Jerry,i love it<3
    Musta sulle käy parhaiten toi valkee tai vihree takki:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm. Itekki tykkäsin tosta vihreestä takista mut nyt tota näkyy Lahdessa melkein kaikilla. Toi vaalee on ihana :) mut sopiiko mun blondeihin? :/

      Poista
  2. kaikki noista sopii sulle hyvin ! ite tykkään ehkä eniten tosta valkosesta ja tosta mustasta nahkaniittitakista (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihhiih kiitti avusta. Päädyn todennäkösesti niitteihin :-)

      Poista
  3. näytät ihan hirviöltä tossa pukukoppikuvassa missä sun suu on auki...!

    VastaaPoista

kiitos kommentista<3