maanantai 25. helmikuuta 2013

terkkuja Ylläkseltä

yllasyllas2
Mulla on ollut pitkää postaustaukoa, se johtuu tosi monesta syystä enkä rupee niitä erittelemään. Mutta nyt oon kuitenkin ihan onnellisesti täällä Ylläksellä mun perheen kanssa ottamassa irtiottoa kaikesta mikä kotona odottaa ja se helpottaa mun oloa ja tuntuu että pystyy taas hengittämään eikä ahdista kaikki niin paljoa. Tässä vain pari pikaista kuvaa mitä oon puhelimella räpsinyt kun kameraan en oo vielä kerennyt tarttua, mutta onneksi mulla on koko pitkä viikko aikaa ottaa kuvia teille täältä ihanasta lapista, jossa oon muuten ihan ekaa kertaa elämässäni. Huomenna me käydään ihanan veliseni kanssa pyörähtämässä Ruotsin puolella ja sitten on oikeastaan koko loppuviikoksi vaan laskettelua luvassa. Sitten kun mä tuun täältä takasin, toivoisin että päästäisiin Maijan kanssa taas niille pitkään kaivatuille kuvaussessioille mitä mulla on tullut jo ikävä ! Ootte ihania ja lupailen jo huomiselle tai ylihuomiselle uutta ja parempaa postausta mun hiihtolomasta :-)

4 kommenttia:

  1. ihania kuvia! :)
    www.rospipospi.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Lasketkos laudalla vai suksilla? (:

    VastaaPoista
  3. ano - laudalla yritän opetella nyt mut muuten suksilla oon laskenu jo tosi monta vuotta :-)

    VastaaPoista

kiitos kommentista<3