perjantai 8. maaliskuuta 2013

I choose to be happy

DSC_0473 DSC_0437 jokuwa DSC_0475 rreettaaaaa
Moikka ! Viettelin tänään eitten kanssa ja nyt kerkesin tulla tekemään tän postauksen teille muutenkin tosi kiireisen viikon jälkeen ! Oon onnistunut käymään melkeen joka ilta salilla ja oon siihen tosi tyytyväinen. Oon kans ehkä ekaa kertaa elämässäni tehnyt koko viikon läksyt kunnolla. Tai ainakin melkein kunnolla. Nyt ihana perjantai ja viikonloppu, kyllä kelpaa !! Ensviikon alussa tulee weekend festivalin liputkin myyntiin ja mun on pakko päästä sinne!  Mulla on tosin vielä suostutteluvaihe vanhempien kanssa meneillään, wish me luck :-D Ja muuten tosi kiva ,kun olitte ehdotellu tohon edelliseen postaukseen noita postausehdotuksia, haluun päästä jo toteuttelemaan :-)  
Hyvät viikonloput ja palaillaan taas ♥ ! 

18 kommenttia:

  1. tää teidän blogi on kyllä ihan huippu! ihania kuvia taas kerran :)

    VastaaPoista
  2. Pihla - sä oot huippu !! Kiitos paljon :-)

    VastaaPoista
  3. mistä reetta toi sun huivis on ? :)

    VastaaPoista
  4. Ano - joskus pari vuotta sitten newyorkkerista :-)

    VastaaPoista
  5. voi ootte superkauniita! älkää unohtako koskaan että ootte arvokkaita!

    VastaaPoista
  6. Ano - voi kiitos superihana kommentti <3

    VastaaPoista
  7. Mun kysymys koskee nyt instagrammii, ku teillä molemmillahan on instagram,nii pystyyks netin kautta lisää kuvia sinne? vai pitääkö vaa puhelimen kautta lisää kuvii? :)

    ja aattelin kysyy viel sitä et eiks maijalla oo lumian puhelin?
    ni mitä kautta sä käytät instagrammii, ku siihen lumiaa ei voi vissii lataa instagrammii? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on Joo lumia, josta tälläkin hetkellä vastaan. Mun mielestä puhelinta ei tarvii valita jonkun sosiaalisen media jutun takia, koska kaikilla tapana selata koko ajan puhelinta, ärsyttäväää!! :D mutta anyway... Netistä ei pysty lisäämään kuvia. Laitan yleensä kuvia poikaystävän tai kavereiden kännyköistä sen mukaa keneltä kehtaan kysyä kuvan lisäämistä... :D mutta saan kuitenkin tähän sovelluksen, jonka kautta nään instagramin kokonaisuudessaan: pystyn näkemään koko profiilini, kommentoimaan ja tykkäämään. Selaan yleensä sitä vaan bussissa tai aamulla ja illalla. Mut hyvin oon pärjänny :-)

      Poista
    2. Heeeei toivottavasti nyt ees huomaat tän, mikä sen insta sovelluksen nimi on? Lumiassa siis :D

      Poista
  8. Sulla on aivan upeat hiukset!

    http://fashionandfrendss.blogspot.fi

    VastaaPoista
  9. Linkkasin äskeiseen kommenttiin väärin blogin :)
    Oikea on:

    http://twentywayss.blogspot.fi

    VastaaPoista
  10. mistä toi ihana vaalea farkkupaita on ostettu? tai ainaki se näyttäää farkkupaidalt,IHANA <3

    VastaaPoista
  11. ninni - kiitooos ! :-)

    Anonyymi - H&M ja hintaa oli 30€ :-)

    VastaaPoista
  12. IHANA BLOGI! t. Linda :-)

    VastaaPoista

kiitos kommentista<3