maanantai 15. huhtikuuta 2013

I Have Never Feel Like This Before.


Tässä tää mun tilaus hm:ltä. Tää paita makso sen 25€ ja oon tosi tyytyväinen ku päädyin tähän ennemmin ku siihen peplumiin. En edes tajunnut ku vasta nyt tollaset pienet beiget yksityiskohdat tossa kaula-aukossa ja selässä. Noi hihat on kivan pussimaiset - ei sellaiset liian vaan sillai söpösti pussimaiset. Ton taskun "timantit" on aivan ihana lisäys tuohon paitaan.
En ikinä uskonut päätyväni tilaamaan bikinejä, koska hyvin istuvat on vaikea löytää. Nää päädyttiin kuitenkin tilaamaan, kun kukkakuvioiset bikinit oli pakko saada. Hintaa oli yhteensä semmonen 20€. Ilokseni nää istu ihan täydellisesti. Toi alaosa on ihanan mallinen.
Nää mustat pitsishortsit makso muistaakseni 25€. Nääki on ihanat. En päätynyt palauttaa mitään ja kaikki pääsee toivottavasti käyttöön pian!

En tiiä vaan miten voin olla onnellinen kaikesta materiasta, kun en oo onnellinen. What can I do? Nothing. Help me. I can't unlove you. Here I am, in my bed crying without sleep. I can't get myself to school cause there are all the happiness I use to have. Goodbye. But I'm here if you start to miss me.

Mitä tykkäätte tilauksesta? Oliko onnistunut? Mikä on kivoin ja mikä ei niin kiva? :-)

22 kommenttia:

  1. Hei ihanii vaatteita!! Vaatteet vaan tekee onnelliseks, niin se vaan on :) kannattaa käydä muutes tsekkaa tää blogi http://joannahare.com/blogi/ kaikkii kauneus ja terveys juttui :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niihän sitä sanotaan... Oon vaa ihan kuollut. Vaikka ennen ne teki aina ni nyt ei auta mikää. :-( kiitos linkistä :)

      Poista
  2. noi on parhaat noi pitsipökät mut vaa valkosena mun mielest! mäki haluun jotku hyvät bikinit, mut en ikinä löydä:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on ihanat! Otin mustat, koska mulla on niin paljon valkoisia paitoja. Löydät varmasti! :*

      Poista
  3. ihanat noi bikinit! oonki miettiny että onko ton mallinen alaosa hyvä :) millaset noi bikinit on päällä, lähinnä siis toi alaosa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just tohon alaosaan rakastuin. Se korostaa kivasti pyllyä ja antaa mahalle laihemman vaikutelman. Se on kiva. Riippuu tietenkin kropasta! :-)

      Poista
  4. Näistä sun postauksista saa kuvan, että parisuhteessa ei meekkään niin hyvin. Mutta tottahan se on, että niin sanotun alkuhuuman jälkeen alkaa huomaamaan vikoja ja negatiivisia asioita toisessa ja ylipäätänsä suhteessa. Vaikken sua ja sun poikaystävää tunnekkaan, niin tiedän, että ootte vahvoja ja pääsette ton vaiheen yli! Selvittäkää jokainen mieltä painava asia ja älkääkä luovuttako! Voin kokemuksesta sanoa, että yksi ensimmäisistä parisuhteistani kariutui juuri siihen alkuhuuman loppumiseen. Seurusteltiin alle puoli vuotta ja ei jaksettu korjata asioita jotka meni pieleen. Älkää tehkö samaa virhettä, nii kyllä se onnellisuuden tunne tosta vielä palaa :-) Voimia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luin netistä myös tästä alkuhuuman päättymisestä. Olen varma että kyse on osittain siitä. Tämä on ensimmäinen vakava suhteeni ja todellakin alkuhuuma on ohi. Raskasta on, että asia ei ole minun päätettävissäni. En voi sanoa, että en allekirjoita eropapereita... :( uskon kuitenkin meidän suhteeseen vielä. Kiitos sinulle! :)

      Poista
  5. onks kaikki hyvin? mikä on? :(

    VastaaPoista
  6. siis et oo tosissas et itket heti kun oski on kavereiden kanssa bilettämässä :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeesti taputukset ku et tiiä elämästäni näköjää paskaakaa! :-)

      Poista
    2. Huoh miks sit avaudut tänne sun yksityiselämästä jos et kestä anonyymien vittuilua? Ja muutenki vaikuttaa vähän siltä ettet osaa ottaa kritiikkiä vastaan ilman et otat ittees siitä ja vastaat ilkeesti takasin...

      Poista
    3. Jooo toi nyt on tätä samaa. Hahahh kuultu jo! Onks toi sun mielest kritiikkiä? Okei. Te lukijat ette tiiä yhtää mitää nyt taas. Joo oski oli bailaamassa mutta meijän riidat ei liittyny mitenkää siihen? Mä en siis saisi vastaa takasin ilkeesti varsinkaan kun kommentti ei ole ihmisten normaaliin käytökseen kuuluvaa. Jos mä oon teistä niin naurettava ihminen tai jotain muuta, ei blogia tarvitse lukea. Teijän pääparat siinä kärsii ku minä (niin ärsyttävä?) kirjoitan omana itsenäni tänne. Sillon kun on ollut paha olla niin on ihan mukavaa lukea kommenttia missä nauretaan mulle! Oikeesti. Toivottavasti ymmärrät ja sinun ei tarvitse myöskään lukea jos et tahdo. Mä en kerro mun elämästä melkein mitää tänne. Kirjoittaminen vaa auttaa. Sitäpaitsi meillä menee oskin kaa nyt hyvin. Meijän suhde vaa vahvistuu entisestää. Ainaki oskin sanoin. Oonko muuten puhunut tänne että oski on menossa bailaamaan? Eli kiva ku lähipiirii kuuluu ihminen kuka pystyy heittää mulle tollasen kommentin. Kiitos "kritiikistä"

      Poista
  7. harmi että sulla menee huonosti, mutta varmaan ihan oma vika kun et oo pitänyt kavereihin yhteyttä enää niin paljoa ku oot vaa ollu oskin kanssa ja nyt huomaatki et se ei ookkaa se täydellinen eikä se enää välitäkkää susta vaan etkä oo sille koko sen maailma.. tzemppiä kuiteski!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon pitäny kavereihin yhteyttä. :-) enemmän oikeastaa ku ennen. Nyt mulla on vaa niin laaja kaveripiiri, että kaikkia on tosi vaikeeta nähä koko ajan. Varsinki ku jotkut ei pidä sovituista jutuista kiinni... -.- oskinkaa menee ihan hyvin nyt :)

      Poista
  8. oon käsittäny, että sä oot hyvä koulussa nii voisitko antaa jotain vinkkejä miten yleensä valmistaudut kokeisiin ja saat niistä hyviä numeroita. mua ei yhtään tällä hetkellä jaksais kiinnostaa koulu ja se kyllä näkyy numeroissaki.. mutta ois nyt vähän pakko parantaa! joten kiitos jo etukäteen :)!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah. No lukio-opiskelijana oon huono, koska seiska on yleisin numero, vaikka kasin keskiarvo mulla lukiossakin on. Yläasteella olin hyvä. Lukiossa oon vaa ajatellut kuuluvani yhtärin jengiin, eli taso on kovempi ja näin koulumasennus lähtee pois. En tiiä oonko kauheen hyvä antaa neuvoja, koska jokainen on oma oppijansa. Mutta mulle auttaa muistiinpanojen tekeminen, koska kun kirjassa olevan lauseen laittaa omiksi sanoiksi, on se helpompi oppia. Mulla viimeisen illan lukeminen on yleensä epätehokkainta, koska stressi pukkaa päälle ja silloin en ymmärrä niin helposti mitä luen. Kun aloitan aikasemmin, on helpompi edellisenä iltana rauhassa kertailla ja olla stressaamatta. Jos läksyjä on jääny paljon tekemättä, ni sillon kokeesta näkee sen hyvin. Tsemppiä sulle koulun kaa! :)

      Poista
  9. hahahh mitä kommenttei anonyymeiltä :D

    mä ostin just uudet bikinit cubukselta, mut tekis vaan mieli ostella lisää! varsinki nyt ku kehuit miten hyvän malliset noi sun ihanat uudet biksut on :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep aina osaa yllättää... :D mäki haluisin vielä uudet biksut noitten lisäks. Harmi ku suomen kesä on tämmönen, että pääsee bikineissä rannalle ehkä 5 kertaa ni ei saa ees käytettyä kaikkia bikinejä. Mulla on haave yhestä Lindexin mustasta kaarituetusta yläosasta, jossa rusetti keskellä, mutta saa nähä mitä tästä kesästä tulee, ku kevätki on niin paljon myöhässä... :/

      Poista

kiitos kommentista<3