torstai 4. huhtikuuta 2013

Keep Calm My Birthday Is Over

Eilen oli mun synttärit. Jep, oon nyt 17-vuotias tytsy. "17-vuotias on kauneimmillaan", luki yhdessä mun synttärikortissa. Eilen oli ehkä maailman parhaat synttärit ikinä. Uskomattominta on, että mun synttäreitten vietto jatkuu maanantaihin asti!!! Eipä jokaisella vietellä synttäreitä melkein viikon ajan... :D Hassua mä tosiaankin oon 17... Nyt mun piinalliset 364 päivää vielä jäljellä. Ihan hurjaa - viimeinen vuosi lapsena.
Valvoin tosi myöhään tiistaina, kun piti lukea uskontoa. Kuinkas ollakkaan kun ei millään jaksanut kiinnostaa -seuraavana päivänä sattui nimittäin olemaan jonkun synttärit. Huomaamattani kello löi 12 ja pari viestiä tuli puhelimeen. Poikaystävä ja Sara siellä onnitteli heti mua :-) Sitten siirryin facebookin puolelle... Voi ei... Tietysti Oski oli päässyt onnittelemaan mua ihanilla ja loistokkailla (ei niin edustavilla) kuvilla, ja myöhemmin muut kamulit entistä loistokkaammilla. Tutimaankin oli pakko päästä, kun väsymys painoi. Aamulla herään, ku pikku lapsi innokkaana (tuntia aikaisemmin kuin olisi pitäny) ja katsahdin puhelinta, jonka viesteihin taisin herätä. Maailman paras herätys kun kaikki mun tyttökaverit on laittanut mulle onnitteluja sadoilla miljoonilla hymiöillä ja ulkona paistaa aurinko. <3 aaahhh. Sitten vaan aamupalaa ja vasta kymmeneltä kokeeseen. Bussista tullessani vastaan käveli maailman ihanimpia eläkeläisiä aivan innoissaan auringon paisteessa aamulla - oli markkinapäivä. Venasin maailman parasta poikaystävää maailman parhaana päivänä maailman onnellisimpana maailman parhaat aurinkolasit päässä ja maailman parhaat housut jalassa. Sieltähän se miekkonen bussista astui pusun ja lahjan mulle antaen samalla sanoen: "Hyvää syntymäpäivää! Lahjan saat avata vasta illalla." HMPH... Siellä se lahja ootti.... :D Sitten kokeeseen, joka meni penkin alle, mutta muapa ei kiinnostanut, koska oli maailman paras päivä. Kukaanhan ei muistanut kamuleistani mun synttäreitä, kun luulivat että oli toisena päivänä, mutta Reetan iskettyä lahja kätösiini tulee onnitteluja. Hahah, no joskus voi erehtyä. Reetalta sain ton paitulin mistä jossain postauksessa valitin, kuinka en saa sitä kätösiini. Mukana oli myös sitä kirottua suklaata... Valmistelutunnin jälkeen käväsin kotona (tarkoituksena lukea seuraavan päivän ruotsin kokeeseen, mutta eihän siitä tullut mitään...) vähän laittautumassa ennen pupun kanssa syömään menemistä. Minä sain valita ravintolan, ja kumma kyllä en valinnut Amarilloa vaan Mamma marian! Ennen syömistä käytiin ottamassa parit kuvaset, jotka onnistuikin aika yllättävän hyvin. :-) Sitten syömään ja italialaisessa ravintolassa tietenkin pastaa tai pitsaa ja mä päädyin tollaseen pekonijauhelihapastaan. Nam! Sitten Oskin lahjapaketista avautui toi hajuvesi, mitä jo aattelin etten tuu ikinä omistamaan ja pöhpah nyt se on mun, parhain lahja ikinä. :* Sitten olikin aika lähteä kotiin. Pääsin ekaa kertaa istumaan meijän uuteen autoon. Beiget nahkasisustukset sai mut tuntemaa itteni prinsessaks, hihih. Isukki sanoi, että käydään hakemassa jäätelökakkua. Vielä kotona mua odotti suklaata lisää äipältä, veikalta ja isukilta. Ehkä päästään vielä sinne jyskiin kattomaan sitä sänkyä... Ainakin sitä jo vähän lupailtiin. ;)
Nyt mua oottaa sotkunen lattia tossa vieressä. Voisin vielä katsoa huomisen tekstitaitokokeen jutskuja. Hyvin mulla on tähän asti ne mennyt - tuskin yhtään virheitä. Enää siis äikästä noi kaks tekstitaito vastausta ja kaikki kokeet ohi. Hallelujah!

18 kommenttia:

  1. ihana postaus ja onnea viellä :) -Liisa

    VastaaPoista
  2. onnittelut vielä täälläkin !!:-) ja voi kun ootte niin ihania oskin kanssa ♥

    VastaaPoista
  3. oi voi kiitos viivi ! :) pus <3

    VastaaPoista
  4. "maailman paras" x10000, haha, söpöä :D hyvää syntymäpäivää! Maailman turhin ikä, liian vanha pakun kyytiin, mutta liian nuori tekemään mitään - ja jos nyt ollaan kauneimmillaan niin siitä se rapistuminen sitten lähtee, byää :-( mutta onhan ne synttärit aina kivoja, etenkin jos noin kivoja lahjoja saa!
    ps. eikai oski kasvata viiksiä?!?! hyi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä kai. :D mutta viimesestä vuodesta lapsena täytyy tehä ikimuistonen <3 :)
      Ja Joo kyllä se oski kasvattaa.... -.- jep hyi xd mä en oikee mahda mitää tälle sen innostukselle. Mut jos se kerran ite tykkää ni mikäs siinä :D

      Poista
  5. voi rakas olet ihana, ja kauneimmillaan olit sä sitten 16 tai 17 tai vaikka 90 vuotias! ihanaa että meiän onnittelut piristi sun herätystä :* vihdoinki sait ton hajuveden, hihi ;) maanantaita odotellessa! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi muruseni sä oot ihana <3 te tytöt ootte mulle parhautta... Ja maanantaita todellakin ootellessa. :*

      Poista
  6. Hih, älä huoli, et sä 18 wee ole vielä aikuinen, minäkin olen 21 ja ihan kakara :P
    onnea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah. No ehkä täs on sitte aikaa nauttii. :) kiitos!

      Poista
  7. ootte ihania♥ rakastuin tähän blogiin, saitte ehdottomasti uuden lukijan!

    http://inka-allornothing.blogspot.fi

    VastaaPoista
  8. Aivan ihana blogi ja oot todella kaunis ! Toi banneri on upee <3

    Käythään kattoon meiän blogin :)?

    http://letsgetlostheyy.blogspot.fi

    VastaaPoista
  9. Oot iha hirmu kaunis ! mistä toi nahkatakki on , tosi kiva(:?

    VastaaPoista
  10. Miten pidät ihoas noin hyvässä kunnossa? Syötkö e-pillereitä? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ano. Joo syön. Mulla on kyllä atooppinen iho ni se on tosi kuiva usein. Mitää rasvoittumista ei koskaa melkei ilmene, ni rasvaan ihoa. :-)

      Poista

kiitos kommentista<3