lauantai 27. huhtikuuta 2013

Kun yksi ovi sulkeutuu, joku toinen aukeaa.

Kiitos te, jotka ootte olemassa tässä mun lähellä. Te autatte mua. Oon tuntenut kolmen päivän aikana vihaa, surua, pettymystä, syyllisyyttä, rakkautta, iloa, naurua ja fyysistä pahoinvointia. Mun sydän sykkii kovaa vauhtia koko ajan. Oon vaa jo lähempänä helpotusta, koska te saitte mut purkamaan kaiken. Miksi mä tunnen itseni ihan täydelliseksi? Eikö juuri nyt surullisena ja jätettynä pitäisi tuntea itsensä rumaksi ja surkeimmaksi ihmiseksi koko maapallolla? Mä en tunne. Oon tajunnut, että mulla on aivan mahtava luonne. Oon oppinut tuntee itteni paremmin. Äiti sanoi, että kun yksi ovi sulkeutuu, toinen avautuu. Mulle on käynyt niin. Oon huomannut, että oon aivan mahtava ihminen ja persoona miljoona mahtavaa ihmistä ympärillä. Miksi kuitenkin rakkaus on niin hankalaa? Kauheinta on, ku rakastaa jotain ja hän ei rakasta takaisin. Tiiän, että sä rakastat mua - ainaki välität. Mä en kuitenkaa tunne sua kohtaa samoin. Oonko mä hirviö? Mutta entä sinä, jota rakastan? Sinä et rakasta minua. Ollaanko me kaikki siis hirviöitä rakkautta kohtaan? Ei enää uskoa rakkauteen. Siksi mun on pakko päästä kokonaan irti. Olit mun paraskaveri ja sielunkumppani. Miksi teit näin mulle? Kiduttaja. Se sä olet. Vihaan ja en vihaa. Onneks mul on teijät. Toivon et ootte mun vierellä pitkään. Ja Lina, jota voin suukottaa ku tuntuu, että tarviin jonkun kenenkaa pusutella. Te autoitte mua pääsemään tän yli. En oo vielä kokonaan päässyt yli, mutta nyt mä tiiän että musta välitetään, vaikkei se kaikkein ihanin ihminen rakasta mua enää. 
 
Olin niin syvällä tässä. Sysäsin kaikki pois -musta tuli parisuhdehirviö. Uskon olevani nyt parempi kuin ennen ihmisenä ja ehkä vielä joskus tyttöystävänä. Ymmärsin, että oikeesti saan melkei kenet vaan haluan, mutta en juuri sua ketä rakastan. Tuntuu hirveeltä miettiä kaikki uusiks. Mitä sä lupasit tästä päivästä? Muistatko mitä sovittiin vapusta? Muistatko mikä teatterinäytös piti yhessä mennä katsomaan? Sä sanoit, että ollaan erilaisia. Mä sanoin, että ollaan samanlaisia. Sä sanoit, että ikuisuus. Mä sanoin joo. Mitä mä enää voin sanoa? Mä rakastan sua. Enää se ei riitä. Mä oon aika hyvä ihminen. Tajusin, että saan rakkautta. En halunnut olla sinkku. Nyt tajusin, että en halunnut tulla jätetyks. Haluaisin käpertyä jonku kainaloo ja suukotella, koska mulla on ikävä sitä, mutta tunteita mulla on vaa sua kohtaan. Mä rakastan vaan sua. En voi siis tehdä sitä, koska se olisi pahinta ehkä ikinä. Miksi jotkut ei jätä mua vaa nyt rauhaa. Mun täytyy olla nyt pitkään vaa tyttöjen kesken. Jotkut ihmiset ei vaa voi tajuta, että oon nyt just lopettanut pisimmän suhteen. Suhteen, jossa olin onnellinen. Luulin olevani. Oon kuitenkin nyt vaan tyhjä, mutta toisaalta onnellinen, koska mun pitkään kaivattu itseluottamus palasi.
 
All my best memories are my memories with you

p.s. Miten voin ikinä enää rakastua, koska en voi tuntea ketään kohtaan enää samalla tavalla. Siksi mä vihaan - ei sydäntä enää. 

33 kommenttia:

  1. Voi ei, ootteko eronnu? :-( Tääl blogissa on ollu hetken aikaa jo vähän surullinen meno...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep. Jätetty sinkku. :'( ensirakkauden menetys on hirveintä mitä on ikinä tapahtunut. Onneks on ystäviä. Mut suunta on vaa ylöspäin :)

      Poista
  2. Tsemppiä sulle! Oot vahva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos. Yritän vahvistuu koko ajan enemmän. :)

      Poista
  3. Voi ei :( tsemppiä sinne, ei se ollu sun arvonen, eihän sua voi olla rakastamatta kun oot niin ihana, ainakin mitä tän blogin kautta sua tiiän! C:
    -E

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kommentti! Kiitos tsemppauksista. Kyl tää tästä :) musta tuntuu, että mua rakastaa tosi moni ja jos se ei rakasta niin se ei oo mun arvonen. Eihän sitä tiiä vaik se tajuiski minkä menetyksen se teki mut sillon mä en enää halua olla oottamassa vaa jo uuden elämän löytäneenä rakastavien ihmisten ympäröimänä. :) huhhuh. Ai että kirjottaminen auttaa. :-)

      Poista
  4. voi maija): tosi harmi et teille kävi noin olitte niin täydellisii !
    tsemppii sulle kuitenki tosi paljon, oot aivan mahtavan olonen !(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki luulin että oltii täydellisiä. :'( kiitti hirmusesti teijän kommentit oikeesti auttaa. Ootte uskomattomia! <3

      Poista
  5. Kyllä sä selviit! :-) Tuntuuhan se pahalta, mut elämä voittaa!

    VastaaPoista
  6. saanko tulla väliin utelemaan että kauan te ehditte oleen yhdessä? toi sun teksti on jotenki niin surullista luettavaa. tsemii :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Melkein 5 kk mutta juttu mukaanlukien 7 kk. Ni on tää raskasta. Surullinen juttu mut mä haluun että te ihanat ette mee ikinä rakastumaan noin pahasti ku minä. Mä rakastin sitä enemmän melkein ku omaa äitiä - eri tavalla tosin. Voitteko kuvitella ees tilannetta, jossa äiti sanoo, ettei rakasta enää? Mun ikäset on liian nuoria rakastumaan tällä tavalla. :(

      Poista
  7. Mä niin tiedän ton tunteen. mä muistan niin hyvin sen, kun rakastamani poika ei rakastanut takaisin. tunsin itteni tyhjäksi, mä vaan itkin ja mun itsetunto katosi jonnekin. sitten yhtäkkiä mun olo oli ehkä täydellisin ikinä, mä tajusin että täälä on niin paljon hyvää ja että mä oon vahva. tajusin, että mä rakastan itseäni.
    se kuitenkin sattui, se miten onnellinen mä olin ollut. jotenkin mä todella menetin uskoni tietyllä tavalla rakkauteen, mä ajattelin koko ajan, ettei täälä ole ketään niin täydellistä, ei ketään kuka tekis musta yhtä onnellisen.. ensirakkaus voi todellakin satuttaa, ja niinhän sitä snaotaan että ensirakkauden taika on siinä, ettei sen loppuun uskota :). mä en ainakaan tahtonut uskoa.
    mä jotenkin ymmärrän sua. toi kuvio tuntuu tutulta. noi tunteet mitä kuvaat ja kaikki.. mä uskon kuitenkin, että sä löydät vielä jonkun :) joku päivä sä hymyilet rakkaudesta ja sulla on kokonainen olo. te olitte tavallanne täydellisiä, tuutte aina olemaan, se muisto teistä :). ja ehkä meitä kantaa se "en vaihtais päivääkään" koska jokainen hetki on tehnyt meistä sen, mitä meidän kuuluu olla.

    maija, vaikka ei tunneta niin mä oon varma että sä selviit. oot niin upee ja kaunis <3 varmasti sisältäkin :).
    ps. anteeks tää hämärä kommentti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan ihana kommentti! Musta nimittäin tuntuu, että oot oikeessa. :-) vaikka se oli mun mielestä täydellinen, se ei oo ehkä täydellinen mulle. :/ mulla on ihan sama fiilis! jotenki tunnen itteni viel ylemmäks ku se jota rakastan. Mä oon arvokas ihminen ja en ansaitse tällästä kohtelua. Vaikka ero oli ehkä osittain mun syytä, en kadu mitää mitä tein, koska nään peilistä paljon kauniimman ja itsevarman tytön, joka on vahva ja pääsee kaiken pahan yli. Kaikki tunteet yhdessä on auttanut pääsemään yli. Pelottaa vaan se rakkaus, koska se ei lähde ja tuntuu että se kummittelee ikuisesti. Mutta en pelkää enää niin paljon mitään muuta, koska kohtasin mun pahimman pelon, jätetyksi tulemisen.

      On hienoo että te kohennatte mun itsetuntoa entisestään. Ajattelin, että tulee haukkuja, koska kirjotin tosi henkilökohtaisesti, mutta tää onki ihan päinvastaista...

      Poista
  8. voii maija pieni, koita selvitä ♥ ja usko mua, sä vielä jonain päivänä rakastut vielä pahemmin ja sitten se onki menoa - koska sekin rakastaa sua:-) on niitä ihaniakin miehiä olemassa, trust me!

    jaksamisia ja ihanaa kevättä :*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Viivi oot paras <3 uskon tohon, vaikka se ei tunnu just nyt mitenkää ikinä mahdolliselta. :(

      Ihanaa kevättä sullekki :*

      Poista
  9. Nää sun tekstit on kyllä niin koomisia.

    VastaaPoista
  10. Vastaukset
    1. Kiitos <3 ootte kaikki lukijat aivan ihania!

      Poista
  11. se poika varmasti tajuaa joskus mitä se menetti sussa :-) jossain vaiheessa , iha huomaamattaa ne kaikki kamalat tunteet , mitä ensirakkauden takia on saanu ni lähtee. ensin tekee mieli vaa piiloutua peiton alle ja olla masentunu mutta tajuttuaa sen et miten hömppä olen ollessani täällä peiton alla yksin ni tuntuuki jo paremmalta ! ps rakastuin tohon sun mustaan paitaan !

    VastaaPoista
  12. Kiitti paljon. Mahtavaa kun tajuaa että on oikeesti arvokas, vaikka ei ollakkaa enää yhessä. Alkaa tuntumaan jopa, että voisin löytääkkin joskus jonkun. Rakkautta on vaa niin vaikeeta tuntea muita kohtaan, mutta ehkä sekin joskus tapahtu ja usko rakkauteen palaa. kiitos ihanast kommentista ! :)

    VastaaPoista
  13. voi ei maija :( nyt ihan hirmusti jaksamisia ja pakko nähä joku päivä ♥ pus ja ainii ainakin nääääääääin iso jos ei isompikin voima hali ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi Emmi oot super mahtava <3 kyllä mä jaksan teijän kaikkien ihanien voimalla! Tottakai me nähää. Pyytäkää mua juhlimaa teijän kaa. Pusipus! :*

      Poista
  14. :) Sä oot ihana.
    http://www.youtube.com/watch?v=RBumgq5yVrA
    Voimia! Oot vahvempi ku luuletkaa.

    VastaaPoista
  15. Ymmärrän sua enemmän ku tiiätkää. Mä oon tuntenu saman että rakastan jotain ihan liikaa mutta en saa vastarakkautta. ja se tuntuu helvetin pahalta.. Yrittäny jatkaa elämää välittämättä siitä, mut ku siinäkään ei onnistu, tuntuu et millää ei oo merkitystä mut ku jotenki yrittää luottaa siihen että jossakin on se ketä on tarkotettu just mulle ja se odottaa vaikka sitte 20 vuotta vielä, se vähän rauhottaa. Voimia paljon sulle ja ystävien avulla jaksaa ! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihana! Musta tuntuu, että pääsen yli. Oon ihan mahtava tyyppi. Ja te lukijat ootte ihan mahtavia. Myös sinä. Kiitos avusta ja tsemppiä sinne myös. <3

      Poista
  16. herranjestas voiko olla itserakkaampaa kuin sanoa että OLEN TÄYDELLINEN?? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun itsetunto on kasvanu. En oo sanonu et oon täydellinen. Se vaa tuntu sillä hetkellä siltä. Naura vaa ku on paha olla. Kiitos

      Poista
  17. Toi paita on tosi ihana :)

    Mä oon pahoillani et teiän suhde loppui. Mut se, et täl toisel ei oo enää tunteita sua kohtaa ei tarkota et se ei ois sun arvonen. Tunteitaan ei vaan voi pakottaa. Mä en nyt meinaa tät mitenkää pahal.

    Mut kyllä sä löydät jossain vaihees elämääs upeen miehen joka rakastaa sua vuosia ja te ootte onnellisia yhessä kauemmin ku arvaatkaa :)

    ja anteeks vähä myöhäs

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon tiiän kyllä mitä tarkoitat. Sellainen vaan auttaa... Ku ajattelee niin. :-) mutta oot kyllä oikeassa... Uskon löytäväni... Mutta on vaikeeta rakastuu uuteen... :(

      Poista

kiitos kommentista<3