sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

officially in love with Justin Bieber

IMG_0817 IMG_0804 IMG_0795IMG_0771
IMG_0760 IMG_0798 IMG_0762 IMG_0825 IMG_0826 IMG_0778
Justin Bieberin keikka oli jotain niin upeeta. Muistan sen kun 2009  15 vuotiaan Justinin one time biisi ilmesty ja olin alusta asti ihan fiiliksissä. Se sama tunne on jatkunu neljä vuotta, jokasen Bieberin biisin sanat menee melkeempä ulkomuistista ja bieberfeaver ei vaan jostain syystä ota mussa laantuakseen. En ois ikinä uskonu että joku kaunis päivä mäkin olisin Bieberin keikalla. En oo niitä faneja jotka jonottais yön kylmässä pihalla vesisateessa että pääsis varmasti eturiviin keikalla tai maalais naamansa JB kirjaimilla mutta kyllä tähän keikkaan se neljän vuoden odotus ja kaikki huipentu. Tunti ja nelkyt minuuttia kiljumista, laulamista ja hyppimistä epätodellisen fiiliksen kanssa. On se vaan niin ihana. Never say never.  Toivottavasti näistä kuvista välitty jotain keikkafiilistä teille. :-)

12 kommenttia:

  1. mitä teiän bannerille on tapahtunu o:?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se meni pois ! oli jo melkeen vuoden vanha ja alotellaa vähän blogiremppaa eli tehään uus heti kun keksitää joku hyvä idea :)

      Poista
  2. ääää olin myös tuolla ja se oli jotain niiin unelmaa!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep ihan unohtumaton kokemus kyllä ♥

      Poista
  3. mäki olin tuolla! en ikinä unohda tota keikkaa <3!

    VastaaPoista
  4. hehe jeep en kans varmana ikinä unoha oli se vaa niin täydellistä :) ♥

    VastaaPoista
  5. vautsi, kiva blogi! :) hyvälaatusia kuvia tuolta keikalta, ite jouduin turvautumaan vaan puhelimen kuviin :(

    sofi-stop-for-a-minute.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon :) mäki otin nää aika vanhalla pokkarila mutta yllättävän hyviä tuli :)

      Poista
  6. Mä en ite ollu keikalla, jonka oon oikeesti tähän mennessä kokenu mun koko elämän suurimmaks virheeks. :< Hah oon kattonu youtubesta kaikki Believe -kiertueen One less lonely girl -biisit sun muita klippejä Suomen keikalta! Toi jätkä on täydellinen, mahtava, ihana, lahjakas ja mitä vielä.. tää rakkaus on hullua. ❤

    hennadiennaa.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täää rakkaus on tosiaan hullua ja JB on kyllä tosiaan kaikkea noita mitä sanoit ♥ keikka oli upee mutta oon varma että säkin vielä joku päivä pääset sen kokemaan kun varmasti vielä toi ihanuus suomeen joskus tulee :')

      Poista

kiitos kommentista<3