maanantai 8. huhtikuuta 2013

paina taas kaasu pohjaan, anna elämän mennä


myöwa DSC_0509 DSC_0501 miyöwff lenkkkuuu miyö DSC_0500 DSC_0499
Huonoja hetkiä mutta enemmän hyviä. Vähän itkua mutta enemmän naurua. Lumisadetta mutta enemmän auringonpaistetta. Menneisyyden kaipuuta, mutta enemmän tulevaisuuden odottamista. Kevät ja positiiviset ajatukset. Uudet pinkit lenkkarit jotka houkuttelee mua juoksemaan. Paljas asfaltti joka kutsuu mun skootteria. Pari täydellistä peplumtoppia. Paras elokuva minkä oon ikinä nähnyt, the notebook. Vilalta tilatun mekon odottelua. Uusi jakso ja viimeiset hetket lukion ekaluokkalaisena. Seitsemän viikkoa kesälomaan. Urheiluinnostusta. Aurinko laskee kohta, mä lähden lenkille.

13 kommenttia:

  1. mistä nuo superihanat peplumtopit? :)

    VastaaPoista
  2. Ano - kukallinen H&M ja pitsinen lindex :-)

    VastaaPoista
  3. en kestä ! miten voit olla noin älyttömän kaunis ! ♥
    http://nellimari.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Nelli - voi sait mut niin hyvälle mielelle, kiitos ihana ♥

    VastaaPoista
  5. minkä hintasii noi topit oli?:)

    VastaaPoista
  6. sarppa - voi murunen ihanin sä :*

    Ano - molemmat jonku 15e kieppeillä :-)

    VastaaPoista
  7. Voi että mä vaan rakastan sitä miten te aina kirjotatte aidosti asioista!:) joskus huomaa sitäkin sorttia blogeis, että kerrotaan vaan kuinka elämä on nii ihana ja kaikki o vaa ruusuilla tanssimista! Toki kyllä välillä sitäkin, mut jos haluaa elää, pitää tuntea kaikenlaisia tunteita ja osata hyväksyä ne:) hups tulipas taas nii syvällinen kommentti ettei kukaa taas ymmärrä!:D mutta oot ihan mielettömän kaunis ja tämä on iha yks mun lemppari blogeista ikinä!<3

    VastaaPoista
  8. ano - ihana, ihana ihana kommentti kiitos hirmuna sait hymyn mun huulille :) ♥

    VastaaPoista
  9. Oot niin kaunis:* ja ihania noi topit! :)

    VastaaPoista
  10. Pauliina - kiitos kiitos ihana ♥

    VastaaPoista
  11. Reetta oot ihan super nätti!:o
    Teillä on ihana blogi, niin kauniita kuvia ja kaikki :)

    http://lovehateanddreams.blogspot.fi/

    VastaaPoista

kiitos kommentista<3