sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Susta on tullut iso tyttö

Miks mulle käy aina näin??!! Tarkistin, että kamerassa on akkua paljon, jotta se varmasti riittää Melinan rippijuhlien ajan. Katsoin, ku se kameran akku näytti 3/3 palkkia, mutta miks ihmeessä se valittaa akkua ku yritän ottaa ekaa kuvaa? Ei siis kamera kuvia, ku vasta myöhemmin ku saan melinan joltai sukulaiselta ne... Tääki ainut kuva on Mellun isoveljen kännykällä otettu ja instaan lisätty. Anteeks, ku prinsessasta ei ole kuvia, mutta niitä tosiaan tulee myöhemmin. :-)

Mellu on ollu pitkää mun kaveri, mutta viime kesänä Summer upissa oltii koko viikonloppu yhessä, ja sen jälkee ollaanki vietetty päiviä yhessä. Mellu on naurava, hymyilevä, höpsö, hassu, pupu, muru, iloinen, ihana, aurinkoinen, päivien pelastaja, sählä, rakas, avoin, kaunis, söpö, lisää naurava ja hymyilevä, rento, positiivinen, elämäniloinen ja ennen kaikkea mun ihana yks parhaimmista ystävistä, jolle on tullut purettua vaikka mitä. "Miks kaikki haluu aina samaa ku minä?", "Sit siel oli 'se' ja sit siel oli 'se' ja sit siel oli...", "Mellu oot niin kaunis!" sekä "Saisinko lainata sulta jotain paitaa?" on yksiä lauseita, joita on kuulunut mun suusta monta kertaa, mutta nyt haluan vaan sanoa: Mellu oot nätti tyttö, joka ansaitsee parasta kohtelua. Oot kasvanu niin hirmuisesti, että itkettää -mun pikkunen... Rakastan sua ja onnea vielä ripille pääsyn johdosta! :* <3

Lisää kuvia myöhemmin...

Mitä tykkäätte et on vaa yks kuva? Onko nää puhelin kuvaset iha hanurista?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentista<3