sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Uudet tulokkaat

Heippa ihanaiset! :-)
Lauantaina pienestä päänsärystä sekä fyysisestä ja henkisestä pahoinvoinnista huolimatta lähettiin meijän perheen kaa hesaa (ei iskä tosin, mutta outin poikaystävä oli mukana). Jumboon vei ensimmäinen tie. Kauheen nälän ansiosta kävästiin syömässä ja sen jälkeen tajuttiinkin, että aikaa on vaivainen tunti. Tarkoituksena oli mennä onnittelemaan mun 2-vuotiasta pikkuserkkua Eeliä. Ei muuta ku juoksuks. Kaks kauppaa pyöri mun mielessä - Zara ja BikBok.

 BikBok tuli ekana vastaan - ai herranjumala niitä peplumeiden määrää siellä. Oon pitkään yrittänyt etsiä täydellistä, erilaista ja tyttömäistä peplumia. Tuolla noi mallit oli kaikki täydellisiä. Olisin halunnut kiikuttaa kaikki ne kotiin (ylläri), mutta päädyin tohon vähän erilaiseen, koska tollasta ei ainakaan lahesta löydy! Hintaa oli semmoset 25€, joten ei siinä kauheesti enempää mietitty. Toinen löytö siinä 20 minuutissa sen kyseisen kaupan puolella oli toi ihana pusero timanteilla, jotka on asetettu kukkien muotoon. Mun villapaidat oon heittämässä varmaa webbi kirppikselle, joten tää ei oo ollenkaa kuuma ees kesällä shortsien kaa (tuulisena suomen kesäpäivänä). Hintaa oli 30€, joten sekään ei tuntunut pahalta. Kassalle niitä kiikuttaessa tajusin, että yhteishinta tuli olemaan puolet mun koko rahamäärästä, joten ehkä se kumminki vähän kirpas... Mulle ei ikinä käy melkein sillä tavalla, että ostan kaiken mitä sovitan. Pienen ajan takia sovitukseen ja kassalle meni noi kaks vaatekappaletta. :)

Kerran aikaisemmin jumbossa käyneenä päätin vaan kävellä jonnekin - kyllä se Zara kohta vastaan tulisi. Niinhän se tulikin. Puoli tuntia aikaa kiertää mun toinen lempparikauppa! (Miksi mun mempparikauppoja ei oo Lahessa????!!) Päätin katsella siis vain yhtä vaatekappaletta: mustia housuja. Katseet kuitenkin karkasi tosi usein niihin ihaniin kenkiin ja laukkuihin... Uuups. Nappasin kahet housut mukaani sovitukseen. Toiset oli samaa mallia (eri materiaalia tosin) ku ne mun ruskeet zaran pökät, joita oon ylistänyt ihan hirmuisesti täällä bloginkin puolella. Yksi ihana laukku jäi vain ihailtavaksi. Sillä oli muistaakseni hintaa vain 40€ (Zaran mittapuussa halpa!), mutta housut oli se mikä piti ostaa ja himoshoppaajana rahat eivät olisi riittäneet molempiin. Sovitukseen pääsi myös valkoinen farkkutakki ja beiget glitter balleriinat, mutta samasta syystä en niitäkään kotiin kiikuttanut. Noi täykkäri mustat housut lähti mukaan. Rakastan zaran housuja. Noi on siis ne samanmalliset, ku ne ruskeet, mutta ne on suurelta osala polyesteriä eli ne joustaa ja on vähän ohuemmat kesäksi. Hintaa oli 40€ ja äipälle meni soitto, että kipasee zaran puolelle mulle ne ostamaan (rahatilanteesta tuli ahistunut olo). Ihanaa, nyt ne vihdoin täykkäri mustat housut löyty!  Mutta musta tuntuu, että kuvatkin puhuu puolestaan. Tänään vielä käytiinn karismassa - heheh...

Mitäs tykkäätte? Sainko vajaa tunnissa jotain aikaseks vai luuletteko, että tuun heittämään noikin hyllyn perukoille? Olisitteko ikinä päätynyt tälläisiin vaatekappaleisiin? Tykkäättekö ku laitan mun ostoksista kuvaa? Pitäisikö jättää kokonaan pois ja esitellä mieluummin asu kuvissa vai molempia? Näitä postauksia on niin kivan helppo tehä (ei tarvi miettiä miltä oma naama näyttää) ni mä ainaki tykkään. 

kiitos mahtavista kommenteista mun edelliseen postaukseen! Hyvää vappua tai ainakin sen odotusta! <3

p.s. Te, jotka ootte särkynein sydämin, shoppailu auttaa. :)

p.p.s: Toi banneri on vaa väliaikainen. Mä en jaksanut vaa katella enää sitä vanhaa ku niistäkin kuvien ottamisista on piakkoin vuosi. Kauhistuttaa myös noi sivussa näkyvät kuva, mutta me väsätää toi ulkonäkö kuntoo mahollisimman pian Reetan kaa. :-) Sanokaa myös toivomuksia millanen ois kiva!

16 kommenttia:

  1. teiän blogi on iha huippu, ehdottomasti yks mun lemppareista ! ja pakko sanoo maija et vaikutat aivan ihanalta tyypiltä ja just semmoselt mihin ois mahtava tutustuu !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua aivan mahtavaa! :) oon melko avoin ni muhun on helppo tutustua. Aivan huippu kommentti! Kiitos!

      Poista
  2. Heips, kuule taisin nähdä sut eilen siellä jumbossa, oliko sulla viininpunaset housut? Katoin että tutulta näytit, mutta sitten mietin että ethän sä täällä päin asu. Ja nyt oon suhteellisen varma :D
    Hassua :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo nyt kun mietin mitä päällä oli niin juu olihan mulla. Minähän se taisin olla. :-) huikeeta et lukijoita on lahen ulkopuoleltaki!! :)

      Poista
  3. Ihania ostoksia ja kiva blogi!:)

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. ei vitsi kui ihana toi peplum! (ja toi on hassua koska yleensä mä inhoan kaikkia peplumeja XD) ja muutenkin kivoja ostoksia :)

    ps. ootteko ottanu mobiiliversion pois? :( en pysty enää lukemaan tätä teijän blogia puhelimella kun se ei lataa tätä sivua :C

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! :)

      Pitäisikö se laittaa takaisin? Nimittäin vaihoin sen mielestäni vaan samanlaiseksi kuin tää tietokone versio, koska se näyttää kivemmalta?

      Poista
    2. mobiiliversio takas!!

      Poista
    3. joo moppiili back :----)

      Poista
    4. jeees samaa mieltä et mobiili takasin!! niin paljon helpompi ja nopeempi lukea postaukset heti puhelimella ja ilman et tarvii zoomailla ja vetää takasin kokoajan :)

      Poista
    5. anot rakkaat mobiili on palannut :D

      Poista
  5. vaikka en kamalasti susta pidäkään niin sanon ihan hyvyyttäni vaan että kannattaa vähän miettii mitä kirjottelet pitkin nettiä ja instagrameja jne... koko koulu ja lahti tietää kaiken teidän erosta ja sun vollotuksista

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Säki voisit vähän aikaa miettiä, että miksi et musta pidä koska tuskin mua tunnet. En kirjota edelleenkään kaikkea tänne läheskään. En ikinä laita perheestäni tai kodistani kuvia. En mitään liian henkilökohtaista. Kirjotan tänne itteni vuoksi koska se auttaa. Kukaan teistä ei tiiä miltä musta tuntuu. Luon nää tekstit osittain myös sentakia, että jotkut ihmiset pystyy samaistumaan mun tunteisiin yms... Saan tosi paljon helpotusta mun oloon. Kiitos kumminki neuvoista! :) mut voin sanoa että koko lahti ei tiedä tän blogin kautta edes yhtä sadasosaa meijän suhteesta puhumattakaan mun tunteista.

      Poista

kiitos kommentista<3