maanantai 1. huhtikuuta 2013

welcome to my room

Mä tässä kokeisiin lukemisen lomassa tai siis kokeisiin lukua vältellessä päätin vihdoin ja viimein kuvata tän mun huoneen teille. Mä sisustin tän ihan kokonaan uudestaan tossa talvella ja sillon tuli uudet maalit ja tapetitki :-) Mä en oikeestaan tiiä miks mä halusin tästä just vaaleenpunasen, joskus pienenä mä vihasin kaikkea vaaleenpunasta mut nyt mä jotenki vaan rakastan sitä väriä koko ajan enemmän ja enemmän ! Sisustuksessa vaaleenpunanen on mun mielestä kiva väri, koska se tuo jotenkin semmosen rauhallisen ja rennon tunnelman. Ja kai se sisäinen prinsessa pyrki esille tapetteja valitessa ! Halusin tästä huoneesta semmosen, mihin on pitkän päivän jälkeen kiva tulla ja tää on mun mielestä just semmonen. :-)
DSC_0508 huoneee huone2 huone3 DSC_0500 DSC_0501 huone1 DSC_0490

11 kommenttia:

  1. ää vähä sulla on ihana huone! :)
    http://therecklessandthebravee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Marianne - kiitoskiitos paljon :-)

    VastaaPoista
  3. Sul on ihan sairaan upee huone :)

    http://liinnddaahh.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. onks sul oikeesti lasit? vai onks noi piilareita tuol sun meikkipöydäl :)

    VastaaPoista
  5. Ano - joo on lasit mitä en oo ikin käyttäny nii käytän piilareit jokapäivä :-)

    VastaaPoista
  6. ihana rinsessa huone!:) + mite joku voikaa olla nui söpö ku sä!!

    VastaaPoista
  7. ooooi, tosi sulosen näkönen huone!(=

    VastaaPoista
  8. Ihana huone! Tuo vaaleanpunainen tapetti on tosi siisti, kelpuuttaisin itsellenikin vaikka mun muuhun sisustukseen kyl sovi. :D

    <3:http://my--lullaby.blogspot.fi/

    VastaaPoista

kiitos kommentista<3