keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Wow Watch

Tämmöstä kaunokaista on kaivattu jonkun aikaa! Kotiutin sen Mamma mariasta maanantaina maailman parhaiden tytsyjen kätösistä. Ihana lahja! Kiitos vielä! :* Oon jo ruvennut miettimään vaatteita tuon ympärille... Tulee vaan mieleen yksi ihanuus kollege, mitä ei enää Gina Trigoosta löydy. Argh... Miksi en ostanut sitä sillon, kun se oli vielä olemassa? Mistä löytäisin sinivalkoraidallisen kollegen tai vähän löysähkön villapaidan hieman lyhyillä tai käärityillä hihoilla? Auttakaa mua!!! Onko teillä mitään ideaa, miten saisin täydellisen sekä rennon että tyttömäisen merimieslookin? Onko liian vaikea tehä poikamaisesta tyttömäistä? Musta tuntuu, että (mun Jet Setin mentyä rikki) toi kiikkumaan mun ranteessa monena päivänä aivan kuin ruskeat lemppari byxornat mun jaloissa. Jos omistaa jotain noin ihanaa, jokapäivästä voi nauttia käyttämällä niitä. Rakkauskauppa Ur&Pen tarjoaa maailman ihanimmat korut ja erityisesti kellot! Paras synttäreitten päätös on suoritettu.

Kävin kokeilee eilen Fressillä, koska kaksi tutustumiskäyntiä löytyi lompakosta, ja perjantaina on viimeinen päivä ne käyttää. Salikortti loppui viime sunnuntaina. Nyt oon yrittäny pärjätä hetken ilman, joten oon käynyt vaa aamulenkin maanantaina ja eilen kulutin toisen kerran Fressillä. Ohjelmassa oli pumppia ja step-muokkausta sekä vanhaa tuttua salia. Bodypump teki täyden vaikutuksen. Step jutuissa en pysynyt mukana, mutta naama punasena sieltäkin tunnilta pääsin lähtemään. Salilla tein eilen kädet. Tänään oli tarkoitus mennä vielä johonkin jumppaan tiitun kanssa, mutta eilisen 4h tiukkatreenin jälkeen en tänään päässyt portaita ylös valittamatta kipua. Eilen siis todellakin ylitin itseni ja siksi mulla on aivan mahtava fiilis! Treenin jälkeistä tunnetta ei voita mikään! Juuri maanantaina juttelin tyttöjen kanssa, että salilla käymisestä on tullut elämäntapa. Ikään kuin oisin riippuvainen tosta mahtavasta tunteesta ja sen myötä mun motivaatio vaan kasvaa ja kasvaa! Oski teki mulle kaksi jakoisen treeniohjelman uutta salikorttia varten. Tarkoituksena on siis alkaa käymään aamuaerobiset 2-3 kertaa viikossa ja lihaskunto treeni 3-4 kertaa viikossa. En millään malta olla liikkumatta. Tänään tuntuu ihan oudolta istua tässä sohvan nurkassa ja katsoa ikkunasta lenkkeilijöitä. Olisi kuitenkin hullua nyt tänään urheilla, koska lihakset on pahimmassa kunnossa kuin ikinä aikaisemmin. Vaikka vihaan "massaa", on hyvä, että salilla käymisestä on tullut osa nuorten "massojen" elämää, koska naisten (erityisesti) on helpompi poistaa ihanteet ylilaihoista malleista muotilehtien sivuilta ja siirtyä ihannoimaan lihaksikkaampia naisia elämäntapoineen. Nyt huomenna Fressin salille ja sitten aamulenkkejä ja kotona käsipainojen kanssa treenaamista, kunnes se salikortti taas on taskussa. :-)

P.s. Fuck the society
Käykää vielä kurkkaa salkkari-heidin blogi, koska uskokaa tai älkää hän käy paljon salilla!

11 kommenttia:

  1. Mutta en tykkää salkkareitten Heidin nykyisestä kropasta. ):
    Se on liianki treenattu ja jotenki Heidi ei näytä enää hyvinvoivalta, kun on ilmeisesti lähes kaikki rasva kehosta pois..

    Mutta tottakai tääkin on ihan makuasia, että jotku voi tykkäilläkki "Heidin" kropasta.. (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ymmärrän pointtisi. Kuitenkin heidin blogista voit lukea että kuinka paljon se esimerkiksi syö ja herkuttelee. Rasva kuluu urheilussa, mutta syödä pitää! Tottakai on tärkeää olla rasvaa kropassa! Mutta mielestäni syömättömyys on ahistava ajatus. Eikö sitä tee vaan anorektikot? Rasvan polttaminen ja lihasten kasvu kunnon syömisen avulla on ehdottomasti hienoa. Ja on eri asia haluaako näkyvien lihasten sijaan voimaa vaiko molempia. Minä haluan molempia. :D siksi on tärkeää syödä paljon, mutta harrastaa myös aerobista liikuntaa! :)

      Poista
  2. Lihaskipu lähtee sillä millä on tullutkin!;) ois jatkossakin tosikiva lukea täällä blogissa teiän treenailuista:) kiitos kivasta blogista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niihän sitä sanotaan, mutta venyttelyä pitäisi kai harrastaa... :D mut ei malta ikinä ku treenaaminen vie aikaa siltä venyttelyltä. Tänää oikeesti portaita pääsin ylös vain käsi siinä portaitten reunuksessa, joten kävelylenkki koirankin kaa tuntu tänää tosi pahalta... Oon nyt käyny salilla vähän yli 3kk ni paljon tietoa löytyy, mutta ei tarpeeksi usein tänne kirjoittamista varten. Mielipiteitä mulla on moniin asioihin, mistä oon kuullut. Musta tuntuu, että mun lihakset on nyt ylirasittuneet, koska treenipäiviä on ollut niin paljon, että lepopäiviä tuskin on jääny, joten nyt annan vähän lepoa lihaksille, koska levossahan ne lihakset kasvaa proteiinin voimalla! :)

      Poista
  3. maija mulla on yks sinivalkoraidallinen kollege paita sellanen aika vartalonmyötänen mitä en käytä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvähyvä. Voisin kokeilla, jos se on hyvä kuntonen ja mahollisesti mulle sopiva... :)

      Poista
  4. oot ihana :) tsemppiä! Mikä on heidin blogin osoite? :) tai miten ootte saanu noiden kuvien välit noin ihanan pieniksi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) heidin blogii pääset klikkaamalla tota blogi kohtaa! :) se riippuu ulkomuodosta, mutta lisään flickrin kautta sillai valitsemalla sen kuvakoon ja kopioimalla sen tänne. Ymmärsitköhän?

      Poista
  5. ihana blogi ja sulla on kivoja vaatteita:) liityin lukijaks ja liittysitkö mun blogiin jos kiinnostaa:))

    http://fromdaytoday-karo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. on se hyvä kuntonen en oo käyttäny ku ehkä kerran! :D

    VastaaPoista

kiitos kommentista<3