tiistai 7. toukokuuta 2013

Kasvoton

Mummeli näyttää kättä minne kääntyy ku se pyöräilee. Huomaan onnen ihmisten kasvoilla. Huomaan onnen niiden kasvoilla, jotka eivät aina ole olleet onnellisia. Kirjoitanko mä onnellisuudesta? Tosiaan.
Kesän ensimmäiset perhoset ja kukkaset. Joku ihana, kuka käski kuunnella Juha Tapion "Sä kelpaat kelle vaan". Koulujuttuja ei saa aikaiseksi. Mun vieressä on Kalle-nalle ja sen vieressä vähän William Shakespearee vähän luettavana ja matikan läksyt. Huomennako se onni tulloo? Onko se jo oven takana?
Rakastan kuinka ystävät pitää mut kiireisenä. Hups... Kirjoitin rakkaudesta. Mutta ehkä mä vielä herään ja huomaan että selvisin.
Pian jo eka lukuvuosi lukiossa on ohi. Kesä tulee!! Mulle tuli viesti, että sain kesätöitä. Työ ei ehkä oo herkkua, mutta toivon silti selviäväni siitä. Mä selviän. Mä selviän. Sänky houkuttaa mua nukkumaan yksinäisyydessä ja jäämään ikuiseen uneen. Entä, jos ette tietäisi kuka mä olen? Jos lisäisin vain kuvia, joissa mun kasvot ei näkyisi, pitäisitte ehkä minusta. Mutta puoltakaa mun kivusta ette voi tietää. Sä oot kaunis. Sä ostit kangaskassin, joka oli mun mielestä hyvä. Luulin, ettet sä ees pitäny siitä. 16 päivää ja sitte kaikki on ohi - ainaki hetkeksi.
Te uskomattomat 400.

20 kommenttia:

  1. Oi ihana teksti! osaat niin hyvin kirjottaa :)

    VastaaPoista
  2. Sä kirjotat tosi kauniisti ja huomaa että mietit vähän mitä kirjotat ja mistä kirjotat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah. Nyt myönnän etten oikeastaan paljon. Aluksi kyllä, mutta sitten tekstiä alkaa syntymään älyttömästi. Kiitos paljon ihanaa et mun tekstejä arvostetaa... :)

      Poista
  3. aivan ihana teksti! ja eka kuva on mun mielest ihan weheartit kamaa :)

    VastaaPoista
  4. oot ihana mahtava maija ! ja sun tekstejä on ihana lukee ku ne pistää oikeesti miettimää, älä koskaa lopeta !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tälläset kommentit saa mut haluamaa postaa useemmin ja aina vaa useemmin... Kiitos paljon. Jatkan samaan malliin :)

      Poista
  5. sun hiukset on rakkautta ! onks teil muute menos joku blogiremppa tääl ku toi banneri on tollanen o:?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oo ihanaa kiitos! Ja Joo on... :D aiotaaan muokkaa banneri ja toi oikee sivu kokonaan. Miltä kuulostaa? Yritetää saada jo viikonloppuna valmiiksi :)

      Poista
  6. toi eka on kuva on ehkä maailman ihanin, tuijotin sitä varmaa viisminuuttii <3 hahaha :D mut teiän blogi on ihan mun suosikki, antakaa mennä vaa :)!

    VastaaPoista
  7. hei pakko sanoo että kun oon tätä jo aika kauan lueskellut (melkeen vuoden!) että sun kirjotustyyli/-tapa on kyllä parantunut huimasti!! Nykyään oikeesti aiheutat kyllä välillä kylmiäväreitä - varsinkin nyt noissa viime teksteissäs. Sulle voi todellakin sanoo et keep it going! :))

    VastaaPoista
  8. Ootte kaikki ihan huippuja. Ihan uskomattomia kommentteja teiltä. Te tosiaankin saatte mut hymyilemään - erityisesti sinä, ku sanoit että aiheutan kylmiä väreitä. Se on ihan uskomattoman hienoa. Mä tosiaan vaikutan teihin. :)

    VastaaPoista
  9. Voi että oot oikeesti niin kaunis ! Ja osaat kirjottaa tosi ihanasti ! tos mun blogi jos kiinnostaa :) http://lifeofhelmi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. eikö sua ikinä häiritse toi sun hammasrako?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Häiritseekö sua? Se tekee musta erilaisen. :)

      Poista

kiitos kommentista<3