perjantai 24. toukokuuta 2013

kukkaistyttöset

DSC_0862 kukkaset11 DSC_0864 DSC_0834 kukkaset DSC_0786 DSC_0820 kukkaisrtytöt Nyt vihdoinkin ehdin istahtamaan tähän koneen ääreen bloggailun merkeissä, reilun kahen viikon tauolla kerkes jo tulla ikävä tätä hommaa ! Mulla oli tänään pelkkä ruotsin valmistelu eli tosi rento päivä, vähän aikaa kaupungilla oleilua ja nyt oon illan tehny mun veljen ylppäreihin leivonnaisia.     Viimeviikonloppuna olin Jumbossa käymässä ja himoshoppailu vaihde meni taas päälle, päädyin raahaamaan sieltä kasan vaatteita : Bikinit, shortsit, kolme toppia ja valkoset farkut. Jalassa hohtaa myös vihdoin uudet valkoset lyhytvartiset conssit, jotka sain hyvään ale-hintaan. En nyt laita niistä kaikista kuvaa tänne kun varmasti tulevat seuraavissa postauksissa esille!
Tänään mun puolen vuoden suostuttelukin tuotti tulosta, kun äiti suostu varaamaan muutaman viikon päähän Mallorcan matkan. Oon melkeen vuoden opiskellu espanjaa niin ois ihan hurjan kiva päästä sielä kieltä käyttämään! Oon muutenkin tosi innoissani kun en ole ikinä aikaisemmin Espanjassa käynyt. Niin ihanaa lähteä, matkustelu on melkeimpä parasta mitä tiedän!
Ensviikolla on luvassa ainakin viimeset koepäivät ja meidän ''liikuntapäivä'' eli toisinsanoen picnic maauimalassa kun valittiin kavereitten kanssa uinti ''lajiksi'' :D Ollaampa me liikunnallista porukkaa.  Muutenkin on vähän tää liikuntainnostus laskenut, onneksi kesän alkaessa aijon salikortin taas hankkia.
Tsemppiä kaikille viimeseen kouluviikkoon, kyllä se kesä sieltä tulee ! <3

6 kommenttia:

  1. mistä nuo ihanat shortsit on ja paljon makso? :)

    VastaaPoista
  2. Hups unohin mainita! Bik Bokista, kakskymppiä vaan kun olivat alennuksessa. :)

    VastaaPoista
  3. mistä noi valkoset housut on :)

    VastaaPoista
  4. niii kivoja kuvia, osaatte hyvi kuvata !! :) ja ootte iha super kauniita !!

    VastaaPoista

kiitos kommentista<3