maanantai 6. toukokuuta 2013

Let Her Go


Mä en enää tiedä mistä mä kirjoittaisin. Mä en voi enää kertoa rakkaudesta. Mä en voi enää kertoa kuinka se saa mut itkemään onnesta ja tuntemaan kylmät väreet ku ajattelen sitä. Mä en voi enää kertoa miltä sun kosketus ja läsnäolo tuntuu. Mä voisin kertoa vain kuinka rakkaus sattuu, mutta mä en tee sitä, koska en halua että te luette masentavaa tekstiä enää ikinä. Ei siis enää tekstiä rakkaudesta. Pitkään aikaan ainakaan. Mä lupaan. 

Aurinko lämmittää mun jalkoja ja mustissa housuissa on jo kuuma. Kattokaa! -Mulla on jo shortsit päällä, eikä ollu ees kylymä. Keskiviikkona ois tarkotus pistää noi jalkaan (ehkä saatan turvautua tosin sukkahousuihin kaikkien mustelmien takia...) ja tuntee ettei oo kylmä. Kuuntelen tota biisiä ihanku se helpottais ja sen loputtua laitan sen uudelleen pyörimään. Mä tunnen tuntemattomien vihaa ja vihasia katseita - ylimielisiä. Silloin tekisi mieli käpertyä omaan nurkkaan mutisemaan "mitä tein väärin?". Usein tekisi mieli käpertyä. Tää ilma saa mut kuitenki elämään. Grilliruoka ja kaverit. Sinä joka saat ajatukset rakkaudesta muualle. Mistä mä oikein kirjoitan. Ajatukset sekoaa. Haluisin kirjoittaa onnesta, mutta se on vaikeaa nyt - seurauksena tämä teksti.

P.s. Oon tosi ilonen että mun tekstit on herättänyt keskustelua ja tunteita teissä noin paljon. Ihan uskomatonta! Jatkakaa samaan malliin! (Jotain anoja voisin huomauttaa loukkaavista harkitsemattomista kommenteista, jotka voisi kauniimminkin esittää.)

19 kommenttia:

  1. Ihana toi kuudes kuva ♥ rakkaus sattuu ja aika parantaa haavat, onneks on aina ystävät vierellä -Liisa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oot niin huippu! Kiitti Liisa! Niinhän sitä sanotaan että aika parantaa... Nyt ei vaa tunnu yhtää vaa siltä. Kiitti vielä ihana <3

      Poista
  2. tykkään teidän hiuksista tosi paljon ja ootte tosi kauniita:) voitteko tehä joskus päivä kuvina ja mis te asutte :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti paljon! :) oon tehny kerran semmosen mutta voishan sitä kokeilla uudestaankin. Kesälomalla ehkä? Ja asutaa hollolassa mutta tarkempaan en halua kertoa.

      Poista
  3. Ihanat vaatteet Reetalla!

    VastaaPoista
  4. Jälleen kerran täytyy sanoa, et kuinka mahtava oot kirjottaan ja tuomaan sen todellisen fiiliksen siihen mukaan!:) itekki välil tuntuu, et vois vaa käpertyy peiton alle, ku kaikki ei meekkään niinkuin kuvitteli. Täs just märehdin yhen kamun veemäistä käytöstä mua kohtaa, vaikka en ole edes mielestäni tehny mtn normaalista poikkeavaa! Kauheeta miten yhden ihmisen käytös voi saada sut voimaan nii huonosti. Vihaan, et annan sen ittelleni käydä, mut en tiiä mitä muutakaa vois tehä. Any ways ihana paras blogi teillä!<3:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Upee kommentti! Just tästä mätykkään, että teissäkin herää tunteita! Tuskin kenellekään jää mieleen teksti, jossa kerron vaa koulupäivästä... Tsemppiä sulle sen kaverin kaa! Uskon että se välittää susta! :) <3

      Poista
  5. ootte ihania ja upeita!! mistä sun sordet ja reetan pöksyt on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Reetan pökät on hm:stä ja mun shortsit bikbokista. Kiitti paljon :)

      Poista
  6. http://www.youtube.com/watch?v=-s-4IzLzcV0, kuunteleppa tämä(:

    VastaaPoista
  7. oi ootte niin nättejä! ja maija noi sun vaatteet on tosi upeet. toi paita on ihana, shortsit on täydelliset ja noi kengätkii on upeet :D

    VastaaPoista
  8. Löysin tämän blogin vasta ja tämä vaikuttaa ihanalta! Taidan jäädä seurailemaan! :)
    annicollectingmemories.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva että tykkäät. Kiitti paljon. Mahtavaa <3

      Poista
  9. Tosi ihania kesäsiä kuvia<3

    http://houkutusrosa.blogspot.fi/

    VastaaPoista

kiitos kommentista<3