keskiviikko 29. toukokuuta 2013

muistakaa swag yolo

Elämä hymyilee, mutta silti se yllättää. Ikinä ei voi tietää mitä tapahtuu. Jo toinen... Kauheeta. Entä jos huomenna on mun vuoro poistua täältä? Surua, iloa, naurua, vihaa ja rakkautta. Viimeisen eteen me eletään. Ne jotka eivät sitä ole tunteneet ovat turvassa vielä hetken, koska sitten kun se tulee, se on ku huume - siitä tunteesta ei ikinä halua luopua. Me tosiaanki eletään vaan kerran. Kaikkien täytyis aina antaa anteeksi pian ja jutella toisille. Miksei ihmiset oo vaa kivoja toisilleen? Miksei asioita vaan sovita heti? Mä ainakin yritän johonkin pisteeseen asti. Joskus se ei riitä. Ehkä tästä kesästä tulee sittenkin paras. Paras kaikista. Voi sitä hyppimisen määrää onnesta eilen. Harmi, etten samasta syystä enää tuu hyppimään. Mä kuitenki uskon, että hyvät ihmiset ovat hyviä ja pahat pahoja. Jos joku katsoo sinuun ylimielisesti katso takaisin samalla tavalla, koska jokainen ansaitsee sen käytöksen, minkä itse on antanut. Kaikki voi kuitenkin kääntyä paremmin päin tai huonommin, mut sillon sä tiedät onko se ihminen sun arvonen vai ei.
P.s. Muistakaa #swag #yolo <3

16 kommenttia:

  1. ihania kuvia!<3 olet kaunis! mutta joitenki kuvien laatu oli kuin näädän perseestä vedetty

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :) no mun kameralla ei ihmeisiin pysty ja osa on instagramista otettuja, joten pikselit on sitä puhelinlaatua, im sorry... :(

      Poista
  2. mitä lahdes on tapahtunu?:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. täällä hollolassa mua vuotta nuorempi poika ajo kolarin ja kuoli :(

      Poista
  3. Miten toi swag tähän liittyy?

    VastaaPoista
  4. voi ikävä kuulla et tollasta on tapahtunu :( mut mun mielestä toi swag yolo ei oikei liity toho surulliseen teemaan.....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. liittyypäs koska jokainen päivä pitäis viettää kuin se olis viimeinen.

      Poista
  5. teil on nii ihana blogi! :)
    ootteks te parhaat kaverit :) ?

    VastaaPoista
  6. onks seki swag yoloo et vittuilet sun kavereille koko ajan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sä et tiedä vittuakaan mun elämäntilanteesta vissiin ni varmasti sulle ainaki vittuilen kuka nyt ootkaa

      Poista
  7. koht sul ei enää oo kavereita ku kaikki puhuu sust paskaa ku vittuilet niille:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okei xd no sä kuulut näköjää ainaki niihin kavereihin. ne ketkä on oikeita kavereita ni ei jätä mua missään tilanteessa. ne ymmärtää mun elämäntilanteen.

      Poista
  8. Ihana postaus <3 nii kivoja kuvia ja kauniita :3 Ja teksti oli koskettava ^^

    http://eveendiary.blogspot.fi/

    VastaaPoista

kiitos kommentista<3