keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Year Ago

Voi sitä hymyn määrää. Katsokaa tota rusketusta kolmannessa kuvassa! Kumpa tän kesän jälkee se ois vielä voimakkaampi. Ajattelin laittaa näitä kuvia muistuttaakseni teitä millaiselta näytin. Ei toi mun tukka nyt ollukkaa toisaalta niin paha... Mut ehkä tää mun nykynen on kummiski parempi. Luulin, että olin ihan nobody joskus vuosi sitten, mut nyt ku ajattelen, kuinka paljon hymyilin silloin, haluisin noi ajat takaisin. Olin oma ihana persoonani, mutta nyt tuntuu, että on tosi vaikeeta kaivaa se takaisin esiin. Onneksi pian on kesä (kuinkakohan monessa postauksessa oon tästä hehkuttanut...) ja mulla on paljon aikaa tehä itelleni jotain, jotta saisin ton hymyn takaisin. Oonko mä muuttunut ihan liikaa? Huonoon vai hyvään suuntaan? Tai miten näätte mun ulkonäön muuttuneen? Kertokaa vaa rohkeesti. 

24 kommenttia:

  1. oot muuttunu hyvään ihanaan suuntaan <3 oot upea ihana maija :)

    VastaaPoista
  2. olit paljon kauniimpi ja omalaatuisempi ennen, nyt oot tusinateini ja näytät ylimieliseltä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä vihaan massaa joten pidän itseäni kyllä omanlaatuisena. Enkä pidä ylimielisistä ihmisistä. Miksi mä olisin sellainen?

      Poista
  3. Yhtä kaunis oot edelleen :) sulle sopii paremmin suu kiinni hymyily :) niin ihana teksti taas jälleen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! Ja Joo mun hammasrako saattaa tehä hammashymystä vähän järkyn... :D kiitti paljon vaikken nyt panostanukkaa tekstiin niin paljon. :)

      Poista
  4. sun ulkonäkö on muuttunut vuoden aikana enemmän naisellisemmaksi :) ja eihän sille mitään voi jos elämä on tilanteessa että nyt ei hymyilytä niin paljon kuin vuosi sitten. so whot? se hymy kyllä tulee sieltä vielä takaisin, don't worry!
    tsemppiii <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan mahtava kommentti! :) Kiitos ihan älyttömästi <3

      Poista
  5. oot vaan kaunistunu ehdottomasti:)! ja mun mielestä sun hammashymy on älyttömän ihana :D

    VastaaPoista
  6. Just ihanan persoonallinen toi hammasrako!:) minäkin haluan! Mun mielestä sulla o tyyli muuttunu iha tajuttomasti parempaan suuntaa tai uskallat nykyään rohkeammin yhdistellä kaikkee:) ja mun mielestä susta on kasvanu naisellisempi tai siis vuosi sitten näytit vielä iha pikkuiselta ja nyt bang!:D ps. Mistä nuo sun edellisen postauksen kengät onkaan?:) tsemppiä kaikkeen kaunis!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos ihana <3 noi kenkulit on hm:stä. :) mahtavaa kuulla teiltä tosta naisellisuudesta, koska ku aattelee ni se on ihan totta ja jep ennen olin jotenki aina mustissa tosi paljon ni ainaki värejä oon oppinut mielestäni käyttämään.

      Poista
  7. Järkytyin tost ekast kuvast :D en ollu tunnistaa sua :D

    VastaaPoista
  8. Oot niin luonnonkaunis ja aidon olonen että sen kyllä huomaa! Oot mahtava!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos ihana, aito, tota sanaa mä oon teiltä odottanut, koska sitä mä tosiaan oon. mahtavaa kiitos! <3

      Poista
  9. Voititte linkkaa blogisi kilpailun mun blogissa:)! Onnea!
    omppubigo.blogspot.fi

    VastaaPoista
  10. En tunne sua Maija, mut olen nähny sut useasti. Oot tosi persoonallisen kaunis, tollasia on tosi harvassa :)Oo ylpee sun hammasraosta ja ihan kaikesta, koska tyttö sä oot upee :) Sul on tosi kiva nauruki ja oot kaikille aina niin ystävällinen. Tiiän, et sul on nyt rankkaa, mutta aikanaan olo helpottuu, vaikka sitä on vaikee nyt uskoa. Tuntuu niin pahalta sun puolesta ja haluun sulle kaikkee hyvää, koska vaikutat niin ihanalta, aidolta ja lempeeltä ihmiseltä :) Mä oon ihan varma, että sä tuut vielä löytämään sen oman prinssis, kuka kohtelee sua hyvin ja rakastaa sua kaikesta huolimatta! Tiiän, että nää on vaan sanoja, mutta kaikki totta. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kiitos paljon! Entiiä mitä sanoa ku oon ihan hämmentyny tästä kommentista. Tuli heti hymy huulille :) mulle tulee niin aito fiilis, ku tämmösiä kommentteja tulee. Suuri kiitos sulle ihana! <3 pus

      Poista
  11. tää ei liity tähä mitenkää ! mut oon kuullu sun pari kertaa puhuvan ja sul on aivan uskomattoman ihana ääni, sellai tosi lempee ja helee mitä tekis mieli kuunnella vaa koko päivä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kumpa joku miekkonen sanois mulle just tollee. Ihana kommentti kiitos <3

      Poista
    2. Video postaus ois kiva, haluisin kuulla sun äänen kun sitä niin paljon kehutaan täällä! :D

      Poista
    3. No saa nyt nähä ku videossa kuulostan niin teennäiseltä ni et miten saan oman itteni siihen esiin. Mutta ehkä ehkä :)

      Poista

kiitos kommentista<3