lauantai 8. kesäkuuta 2013

BLACK AND WHITE

Ompas värikästä. :D Oon tällä viikolla pariin otteeseen ravannut Helsingissä mun kesätyön koulutuksen ansiosta. Ai että ku mä tykkään mun duunista! :) Mutta anyways mukaan tarttu zarasta tommonen laukku, jollasesta oon haaveillut. Toi on tosi laatikkomallinen, joten siksi kivan erikoinen. Hintaa oli semmoset 40€. Musta tuntuu, että voisin myydä kaikki mun muut laukut nyt hahah!
Zaran lisäksi mun lemppari vaatekauppa on BikBok - ylläriylläri ku niitä ei löydy lahesta... BikBokista löysin kympillä tommosen lyhyen tuupitopin, joka on vähän kietasupaidan näkönen. Hintaa oli semmoset 10€. Olin ettimässä kyseisestä kaupasta enemmän korsettimallista yläosaa, mutta hyvin istuvaa tai kohtuuhintaista ei löytynyt, joten siksi päädyin tähän. :)
Toinen paita, jonka nappasin mukaani, on pitkähihainen pitsipeplum. Kokeilin sitä jo ensimmäisenä Helsinki päivänä, mutta sitten päädyin vasta toisella kerralla hakemaan sen, kun se oli mun päässä pyörinyt ja kutsunut mua sen luo. Hintaa tolla ihanuudella oli 25€.
Nyt haluisin jo takaisin Hesaa... Yksi seuraava ostos on jo mulla mielessä - valkoiset nahkaset platform kengät niiteillä. Aristelen kumminki vielä hintaa, koska samalla hinnalla saisin conssit. 

Mitäs tykkäätte mun ostoksista? Miltä ne platform kengät kuulostaa? Ostaisinko mieluummin conssit vai ne? Tykkäisinkö niistä vielä ens syksynäkin?

10 kommenttia:

  1. ostat ne valkoset kengät!! ;)
    -henttu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. henttu oot paras. luulempa et mä päädyn niihin... on ne niin ihanat ;)

      Poista
  2. missä oot kesäduunis?? :-))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. feissarina amnestylll. jep, se ärsyttävä katupummi hahah. :D mut mä tykkään siitä ku on ihmisten ilmoilla :)

      Poista
  3. missä oot kesätöissä?(:
    teiän blogi on muuten ihan mahtava !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ylempänä vastaus ! :)
      KIITTI sulle <3

      Poista
  4. oon lukenu tätä teiän blogia jo kauan mut ei oo tullu kommentoitua joten aattelin vihdoin kommentoida ! vitsit mä tykkään tästä teiän blogista ja teiän postauksista. ja noista platform kengistä ni oon ite kans miettiny jos ostais mut toisaalta just niitte hinnalla sais conssit tai vanssit mut saa ny nähä :D! ne olis ihanat

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mahtavaa! kommentoi toki useammin, koska jokaisesta kommentista tulee hymy huulille - varsinkin tämmösistä :) mä varmaa käyn ne platformit ostamassa, koska conssit tuskin kauheesti tänä päivänä kehuja saa kaupungilla joten kerran sitä vaa eletään ja rakastutaan kenkiin - jos toisiinkin :D

      Poista

kiitos kommentista<3