lauantai 8. kesäkuuta 2013

Euphoria


Voi kuulkaas! Nyt me ollaa nähty vaivaa teijän eteen nimittäin uusi banneri saatiin, ja ulkomuotoa muutenkin vähän muokattiin. Mitäs tykkäätte? :) Mulla on tulossa huomenna ensimmäinen meikkitutorial! Jänskättää, koska meijän reilun vuoden takainen video oli ihan kamala. :D Nyt me Reetan kanssa koitetaan kunnolla panostaa. Video on kuvattu, mutta editointi taitojahan meiltä ei löydy, joten huominen päivä menee varmaan niitä väsäillessä. Oi, että ku oon nyt niin onnellinen (ehkä kesällä on jotain osaa tähän?). Meillä oli ihan sika hyvälaatunen toi banneri mut se meni pikselimössöksi, joten saa nähdä et kuinka kauan me ollaa tyytyväisiä tohon... Ja uusi nimi!!!! Reetta ehdotti tota ja mä aristelin sitä hetken, koska siitä on biisi, mutta biisi on hyvä ja sanan tarkoitus sitäkin parempi niin mikäs siinä. Miltä meijän uus Euphoria kuulostaa ja näyttää? :)
En varmaan kertonut, että päättäreitä edeltävänä iltana mun puhelin hajos... Voi sitä vitutuksen määrää sillon. Mutta vaikka hauskan pito loppui puhelimen hajoamiseen sinä iltana niin seuraavana iltana jatkettiin. Noh mikäänhän ei voinut mennä enempää pieleen eihän? Kumminkin rahat oli pöllitty sen reissun jälkee hahah. Nyt mun puhelin on onnellisesti takasin täällä mun vieressä - laturissa tosin ja vasta huomenna käytössä. Mulla on myös vaatekaappi täynnä ihania vaatteita, huippuduuni, paljon kavereita, aurinko taivaalla, rusketusraidat ja hymy taas mun huulilla. Kohta taidan lähteä vähän pitämään hauskaa, mutta vanhempi puhelin pysyy vielä tänään mukana... Mahtavaa lauantaita teille kaikille! :*

p.s äippä ostaa mulle rumat puhelinkuoret, jotta toi pysyis ehjänä - se 140€ korjausmaksu kirpas mua ja äippää. 

19 kommenttia:

  1. tykkään! upea banneri ja ulkomuoto muutenkin!! :)

    VastaaPoista
  2. tollai molemmista päistä paljastava toppi on aika mauton - näkyy tissit ja maha

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voih. oon varmaa ihan huoran näkönen. xd ei mutta kyllä se ihan mauttomalta näyttäisikin, jos mulla olisi isot tissit ja naisellinen kroppa. Mulle tämä sopii oot sitte mitä mieltä tahansa :D

      Poista
    2. Anonyymi, ei näillä tytöillä näy mitään paljastavaa!! Katsoisit tarkemmin!! Hanki silmälasit ja kommentoi nimen kanssa myös!!

      Poista
  3. missä oot töissä? :)

    VastaaPoista
  4. oi vitsi tykkään täst teijän blogist! muutenki kummatki niin kauniita ja ihanii kuvii :>
    mistä muuten toi valkonen 'toppi' on? :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos aivan mahtavaa :) toi mun lyhyehkö tuupitoppi on esitelty edellisessä postauksessa ja se on tosiaan bikbokista ! :)

      Poista
  5. musta toi valkonen toppi on just superihana ja sopii maijalle kun hän on hoikka (oon muuten kade sun vartalolle maija hehe :p) mut nättejä ootte molemmat ja tää uus nimi ja ulkoasu on kiva :)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi herranjestas! ihanaa kiitti hirmuisesti, mutta kateellinen ei pidä olla! :) Kiva että tykkäät <3

      Poista
  6. eikä se teijän video oli just paras! :-D ja tää uus ulkoasu on ihana, niinku tekin :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aika säälittävä mun mielestä :D kiitti ja hyvä että tykkäätte :-)

      Poista
  7. toi banneri on ihan huikeen hieno !

    VastaaPoista
  8. löytyyks sitä videoo vielä jostai? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei enää ikävä kyllä kun piilotin sen youtubessa:(
      mut uusii videoita varmasti tulee nii ei tarvi enää sen perää haikailla haha :D

      Poista
  9. Millä ohjelmalla ootte tehnyt noi teijän "profiilikuvat" blogin reunaan?
    Luen jokaisen postauksen ja tykkään ihan hirmuisesti teijän blogista, jatkakaa samaan malliin:)Ootte molemmat tosi nättejä ja kirjoitustyylinne kans ihanan omanlaatuisia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Semmosella kuvan muokkausohjelmalla ku photophiltre! Rajasin ne vaa ympyröiksi :)
      Kiitti suuresti! Aivan mahtavaa kuulla! Me koitetaa pitää rima korkeella! :)

      Poista

kiitos kommentista<3