torstai 13. kesäkuuta 2013

It's Raining Men

It's raining men, hallelujah. Työ täynnä rakkautta ja junan ikkunassa vilisee maailma kun ajattelen omiani. Mun lempparipaikkanani on oma sänky ja luottopaita mainostaa vahvaa ja pahaa viskiä. Sataa miehiä ja mä hymyilen, koska huominen tulee (ja palkka). Mä unelmoin täydellisestä kivan värisestä maxihameesta/-mekosta, mutta kaikista kivoista on koot loppu. Huomenna mä astelen vihdoin kauppaan ostamaan ne platformit, joista oon unelmoinut. Mä oon rakastunut uuteen biisiin ja don't you worry child ei enää nostata kylmiä väreitä. Mä matkustan junalla ilmaiseksi ja katselen Helsinkiä jo arkisin silmin. Mä en uskonut tästä kesästä tulevan tälläinen kesä, mutta tuntuu hyvältä. Oon tyytyväinen tähän hetkeen, mutten suhun. Naurattaa. Mä puhun sekavia ja kukaan ei ymmärrä. Mä nautin silti ja oon taas onnellisempi kuin koskaan.

6 kommenttia:

  1. Cool hei missä sä oot töissä? :) ja mistä toi eka kuvan paita on? Ja ihanaa kun oot taas onnellinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon Amnestyn feissari! Mun kaveri toi sen Thaimaasta. Hihih niin on! :)

      Poista
  2. Ihana blogi teillä! Tykkään ihan sairaasti tosta bannerista. :)

    VastaaPoista
  3. tykkään tosi paljon sun teksteistä :) kirjotat ihanasti!

    VastaaPoista

kiitos kommentista<3