perjantai 12. heinäkuuta 2013

Ens yönä kaikki on villejä

Kesää enää kuukausi jäljellä. Weekendiin on 35 päivää. Mä en tiedä, mitä tein väärin. Ootan sitä, kun tapaan vielä sen jonkun. Onnekseni mä olen vielä nuori ja nyt on kesä. Mä silti toivon, että syksyllä on joku jonka kainaloon käpertyä. Musta on ehkä tullut vähän vaativa. Toivoisin, että kipinä olisi heti alussa. Nyt on kesä ja mä makaan aurinkotuolissa. Mä syön keskellä yötä paahtista ja kuuntelen kuinka äiti valittaa. Mä oon tuskin yhtään kotona, koska yöt houkuttelee ja kesä saa mut villiks. Mun tavoitteena on ruskettua ja nauttia tästä kesästä. Mun tili on melkein tuhlattu ja melkein kaikki siitä on mennyt jäätelöön. Nyt mä nautin auringosta ja ens yönä kaikki on villejä.

14 kommenttia:

  1. sulla on aivan ihana kirjoitustyyli, vaikutat jotenki tosi symppikseltä! :)

    VastaaPoista
  2. Aivan ihanat asut teillä molemmilla! Ja ootte supernättejä :)


    http://annasophiadiy.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. maija mistä toi sun paita on? ihana!
    muutenkin taaas ihana postaus, like always!

    VastaaPoista
  4. ihana toi vika kuva :) oot hullun kaunis!

    VastaaPoista
  5. Mitäs te aina öisin keksitte?:D mun suurin paheeni o skopailla läpi yön ja mennä si syömää apsille:) jeps oon noloXD mut eile oli aika perseestä, ku porukka innostu näyttää keskaria pariinkin otteeseen vaa sen takii, et meil o skootterit...:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah. Kuulostaa just kivalta. :D no me käydää uimassa maauimalassa, kiivetään katoille, käydään mansikkavarkaissa ja pyöräillään pitkiä matkoja! Syksyä ootellessa ku pääsee omenavarkaisiin ;)

      Poista
    2. maija ihan oikeesti työnantajat saattaa googlettaa sun nimen.. ei kukaan haluu palkkaa sellasta joka tekee tollasta.. en sano pahal mut jos teet tollasta nii älä ainakaan kirjota sitä nettiin josta kaikki voi sen nähä.. mut joo ootte ihan törkeen nättei reetan kaa :))

      Poista
    3. Ymmärrän kyllä pointtisi mutta oon vielä nuori ja näitäkin postauksia annan tuskin näkyä sitten kun työikään pääsen :) kiitos sulle!

      Poista
  6. aivan ihana blogi!! ootte tosi kauniita kummatkin =)

    leave-world.blogspot.fi

    VastaaPoista

kiitos kommentista<3