maanantai 1. heinäkuuta 2013

mä tunnen olevani maailman huipulla

1. missä toi aurinko nyt piileskelee? 2. buddha 3. hametytsy lähössä ulos. 4. Lahen toiseksi parhaimmat smoothiet arnoldsin herkkujen jälkeen!
1. naminam 2. angry bird 3. maximaxi 4. vika työpäivä ja maailman tyytyväisin feissari!
1. paras chicken pocket! 2. sinkkunen 3. humalaiset pahikset 4. sataman jälkiä
1. kaunein paikka ikinä! 2. kiitti systerille mekosta 3. amarilloon menossa (rusketus alkaa näkyä...?) 4. kovaa vauhtia kaupungista 12 km kotiin
1. lainareppu hippikaverilta feissaamista varten 2. minä ja pikku systeri 3. blondit baardeissa 4. vielä ennen kaatuamista

mä makaan kotona vailla tekemistä, mutta miettien edellisten päivien menoja. Maauimalan yö ja humala. Kovaa rumaa laulua ja musiikkia. Summer up odotus on huipussaan ja mun täytyy hankkia liput ja vaatteet. Mä mietin mitä teen huomenna ja ylihuomenna ja kuuntelen kun ihmiset on tyhmempiä kuin minä. Mä kierin maassa kalja toisessa kädessä. Kuka ees juo kaljaa? Mä astun pelottavimpaan hissiin ja katson huonoimmat leffat sun kanssa. Katson ulos ja uskon olevani maailman huipulla. Ujouttako? Musta vähän outoa. Se tekee ehkä susta silti niin mielenkiintoisen. Ja entä sinä? Ne vanhat samat kasvot ja sanat satuttaa, kun ehkä tajuan löytäväni ehkä vielä vähän sitä jotain vanhaa sen kaiken uuden keskeltä. Jätä mut rauhaan, jos et mulle halua muuta ku pahaa.
 
P.s. Miksei ajatuksia voi lukea?

5 kommenttia:

kiitos kommentista<3