tiistai 2. heinäkuuta 2013

You are weird - I like you

Mitä mä tekisin tällä kesällä? Miten mä luon tarinan? Mä oon ehkä alottanut sen tarinan, mutta mä haluan sen jatkuvan mahdollisimman upeesti. Mä tarviin käännekohtia. Jotain odottamatonta täytyy tulla eteen. Tällä hetkellä summer up kutkuttaa mua ja lippu pitäis huomenna olla taskussa. Torstaina lähen hesaa uusimaan mun vaatekaappia. Oon sika innoissani näistä tulevista päivistä, että hypin kohta pilvissä! Toivottavasti odotukset ei petä mua... Sataman pystypilvet, aurinko ja sade, helmin parveke ja aamupala, tyhjä lahti sekä väsymys. Taas itse unohdin mun nimpparit. Ainut kuka muisti olit sinä. Vanha sinä. Miksi ihmeessä sä herätät mut onnittelemalla, mutta silti aiheutat pahaa mieltä? Ja susta nyt ei oo taas kuulunu yhtää mitää, outo. Nyt mä päätän tän oudon tekstin outoihin tunnelmiin outona kesäyönä outojen satama kuvien kanssa. Outoa.

10 kommenttia:

  1. Mistä toi haalari on ja käsikoru?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haalari on hm:stä ja koru seppäälästä :)

      Poista
  2. Upeita kuvia!! Ihan kuin olisitte ollu ihan jossain huippukuvauksissa?! Ootte niin nättejä :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! <3 näistä tuli tosi hyviä kuvia vaikka mun kameralla onki otettu :-)

      Poista
  3. toi sun shortsihaalari on ihana♥ mut kysyisin vaan että onko siitä kauan kun ostit sen ku ite oon ettiny jotain ton tyylistä, et tietkö oisko kyseist haalaria viellä kaupoissa tai netissä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon pahoillani ku oon ostanu ton joskus pari vuotta takaperin... :( mut kiitti <3

      Poista
  4. voi ootte ihan uskomattoman kauniita !:)

    VastaaPoista
  5. Vau ku ootte upeita<3 sun kirjoitustyyli on jotain niin uskomatonta, että aina luen huolella ja jään miettimään postauksia( okei oon outo..XD) :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti ihana! Aivan mahtavaa <3 niitä täytyyki miettiä!!

      Poista

kiitos kommentista<3