perjantai 16. elokuuta 2013

Autumn Season

autumn
Miksei polyvoresta voi vaan klikata näitä vaatteita mun kaappiin? Anyways tällästä haluan/löytyy jo vaatekaapista. Hm:n inkkari neule on siellä jo ja lähtee mm mukaan kohta festareille. Multa löytyy myös toi zaran musta laatikkomallinen laukku, jota ootte täällä bloginki puolella jo nähny ihan hirmuisesti. Sininen toppaliivi roikkuu eteisen naulakossa ja sitä tulee varmasti käytettyä. Kultasia koruja myös löytyy ja jotenki kultanen nyt houkuttaa enemmän ku hopee - oikeestaan näin on ollut jo muutaman vuoden ajan. Ruutupaidat on miellyttänyt mun silmää nyt syksyn lähestyessä ja mun kaapista löytyy yks kiva yksilö, mutta en yhtää pahastuis jos mun kaapista löytyis toi polyvoresta bongaamani mustavalkonen ruutupaita nahkasilla yksityiskohdilla.
Sitte noita haluttuja vaatteita onki sitte liikaa... Kenkiä mä tarviin ja haluan. Mulla ei oo olu yhtää innokkuutta tohon uuteen buumiin noissa hunterin saappaissa tai saappaihin ylipäätänsä, mutta noihin ihanuuksiin törmätessäni mun silmät ja suu aukes, koska tollaset on ollu varmaa mun alitajunnassa mun syntymästä saakka. Hauskaa oli, että kyseessä oli kuitenkin hunterin saappaat, vaikkei edessä lukenutkaan isolla "HUNTER". Jotkut saappaat olisi myös kivat sellaset, että voi talvellaki niissä tepastella. Noi mustat yksinkertaisetb nilkkurit on pitänyt jo muutama vuosi sitten ostaa, mutta mistään ei löydy niitä täydellisen mallisia pienellä korolla ja sirolla muodolla... Viininpunanen huopahuivi ois ihana kaulanlämmittäjä ja harmaa peruspipo päänlämmittäjä. Siis mun päässä on ollut susipaita nyt kesän läpi ja vieläkin metsästän kivaa susipaitaa. Kaikkein ihanin olisi vanha harmaa susipaita. Kuvan susipaita on valkonen ja mä haluisin enemmänki sellasen synkän. Carlingsissa oli ihan kiva ulvova susi, mutta se ei lähtenyt mukaan, koska hintaa oli sillä aika perus teepaidalla 20€ ja se ei ollu se täydellinen. Mistä löytäisin tollasen ihanuuden?? Erityisesti mun päässä on pyörinyt se yhdistettynä kultasiin koruihin. Mulla ei tommosia farkun sinisiä pöksyjä ole (voiko se olla edes mahdollista ku kaikilta ne pitäis löytyä??), joten se ois kans tän syksyn must hankinta. Talvi/syystakki ois kiva ostaa. Tommonen tikkitakki ois unelma, jos se istuisi täydellisesti.

Tänää aamulla pomppasin sängystä ylös pirteämpänä ku kouluaamuina, koska WEEKEND festival!!!! Oon ihan täpinöissäni lähössä ja voi ku meinasin lipun kotiin unohtaa... Nyt oon Reetalla ku kyyti lähtee täältä kohti Helsingin kyläsaarta ja molemmat fiilistellään, vaikkei yhtään tiedetä mitä oottaa ku ekaa kertaa ollaan sinne menossa. HUHHUH! Saa nähä miten me pärjätää... :D Example, Calvin Harris, Armin van buuren, David Guetta ja Nause tarjoo meille ainaki musiikkia. Sunnuntaina ehkä ois tarkotus vähän kierrellä Helsingin kauppoja, jos sieltä löytyis jotain noista halutuista syysvaatteista.

2 kommenttia:

  1. Oooi, oot kyllä koonnu mun kaikki syksyn lempparivärit niin täydellisesti yhteen että huhu! <3

    ❤: http://kehvelijehnakas.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah no hyvä. Munki mielestä nää on ihania syksyllä :-)

      Poista

kiitos kommentista<3