torstai 29. elokuuta 2013

don't worry just let me blow all of your grey clouds away

DSC_2170 DSC_2064DSC_2169 DSC_2174 DSC_2069
DSC_2065DSC_2121DSC_2149Mulla on alle kahden viikon päästä synttärit ja sitten mä oon seittemäntoista. Ihmeellisen iso ikä jo. Sitten on enää vuosi siihen maagiseen täysikäisyyteen. Vaikeeta kuvitella itsensä niin vanhana. Voisin mielelläni jäädä tähän ikään muutamaksi ainakin vuodeksi. Enkä mä edes tiedä mitä mä haluaisin lahjaksi, enpä oikeestaan mitään paitsi kovalevyn mun miljoonille kuville kun mun pieni läppäri on jo räjähtämispisteessä näistä kaikista kuvista. Mä tajusin just, että en oo tehnyt vielä varmaan kertaakaan kunnolla läksyjä tässä ekoina kouluviikkoina ja oon nukkunut melkeen jokapäivä salin jälkeen päikkärit ja sitten kattonut jotain lempparisarjoja loppuillan. Hissan tunnilla silmät painuu aina kiinni videon aikana. En oo saavuttanut minkäänlaista motivaatiota minkään asian suhteen, paitsi salin. Sinne mun tekee todellakin mieli mennä melkein jokapäivä ja sieltä tullessa on aina mahtava fiilis.
Nyt vaan odottelen viikonloppua ja yritän selviytyä kaikesta positiivisella mielellä. Tää on tää koulunalun tuska johon ei totu ees muutamassa viikossa. Mä toivon todellakin että se ihmeellinen opiskelumotivaatio yllättäis mut mahdollisimman pian. :)

1 kommentti:

  1. Kivoja kuvia taas kerran! Molemmilla niin ihanat hiukset:)

    VastaaPoista

kiitos kommentista<3