perjantai 6. syyskuuta 2013

always homechilling

#megasuperhyperhappy mä tagasin instagramiin (maijaviola), kun laitoin tuon postauksen ekan kuvan sinne. Mä todellakin oon onneissani. Mä rakastan kaikkia maailman ihmisiä, jotka moikkaa mulle ja eniten niitä, jotka antaa ison halauksen kun tapaamme. Eniten mä rakastan niitä ihmisiä, jotka on pysynyt mun rinnalla kauan ja tulevat pysymäänkin. Rakastan myös kahta ymblondikaverustani koulussa, jotka saa mut joskus häpeämään niitä ja itseä siinä ohella, jotka saavat minut aina nauramaan vaan uudelleen ja uudelleen. Toinen näistä on varmaankin meillä jo nyt tai sitten veljeni niillä, hahah.
 Vihaan sitä, kuinka mä en osaa pitää mun shoppauslakkoa ikinä (ostin samana päivänä uuden neuleen, kun olin kirjoittanut tuon "shoppauslakkoon!!" -postauksen...), vaikka tilillä olisi enää se 20€:a rahaa. Vihaan myös sitä, kuinka aurinko ärsyttää vaikka siitä pitäisi nauttia, ku kohta sitä ei enää nää ollenkaan. Vihaan myöskin, kun koulu loppuu perjantaisin viideltä.
Nyt oon matkalla kotiin ja luultavasti tän päivän suunnitelmiin kuuluu vain ja ainoastaan gossip girl, ruoka ja ehkä mahdollisesti pyöräily/lenkki. Oon ihan tajuttoman väsynyt aina koulupäivän jälkee. Ois kiva nukahtaa jonkun kainaloon mieluummin ku omaa sänkyy yksin. Ehkä sekin aika taas joskus koittaa, kun löytää jonkun ihanan.
Ihanaa viikonloppua teille kaikille ihanuuksille! :)


7 kommenttia:

  1. mitä tarkotat tol: blondikaveris ois teillä tai sun veljes niil?

    VastaaPoista
  2. mistä toi reetan paita on :)? ja kivoi kuvii

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taitaa olla veromodasta muistaakseni :)

      Poista
  3. kuka se olika se joka on sun veljes kaa yhessä? onks sil ig? :-)

    VastaaPoista
  4. http://believeforeveryourlifeanddreams.blogspot.fi/2013/09/be-you.html

    VastaaPoista

kiitos kommentista<3