torstai 5. syyskuuta 2013

shoppauslakkoon!!

Tili tuli ja tili meni. Miks musta tuntuu, että kun rahaa on ni en pihistele yhtään vaatteiden hinnoista. Toisaalta se on hyvä juttu, koska yleensä ne hintavemmat vaatekappaleet on myös laadultaan parempia ja yleensä niitä ei löydä jokaisen vastaantulevan päältä. Kuitenkin, mihin se mun kuukauden kesätyöpalkka on kadonnut? En oo ostanut melkein yhtään paitoja lukuunottamatta noita kahta ylläolevaa webkirppikseltä. Oon ostellu vaan laukkuja, kenkiä ja takkeja. Miksi ihmeessä?
Weekendin jälkeen sunnuntaina mentiin masentunein mielin (se vuoden odotetuin tapahtuma oli nyt ohi) Helsingin keskustaan kiertelemään niitä "ei löydy lahdesta" -kauppoja. Mun lempparikauppoja, kuten Zaraa ja BikBokia ei Lahdesta löydy. Kiitos ihanan suuri Trion kauppakeskus. No anyways... Astelin Zaraan sillä "laatu maksaa" -asenteella ja se kyllä näkyi loppusummassakin. :-D Sovitin kahta kaunokaistakkia vuorotellen ehkä valehtelematta sata kertaa ja sitte kiikutin tummansinisen tikkitakin mukaani. Muhun iski kuitenkin hirveä ikävä tuota vihreetä takkia nahkasine yksityiskohtineen. Mun oli pakko käydä vielä hakemassa se sieltä, vaikka hintalapussa oli se 70€. Nyt pystyin mennä Zaran ovista oikeasti hyvillä mielin (tietämättä tietenkin tilin tilannetta) kahden paperikassin kanssa, joissa molemmissa oli täydellinen takki.
Mä oon vaan kerran aikaisemmin ostanut facebookin kautta tyttöjen web-kirppikseltä vaatteita ja silloinkin vain yhden paidan, jonka tiesin olevan hyvä koska olin sitä aikoinani kokeillut Gina Tricotissa. Ostin noi kaks paitaa kympillä ja olin aluksi tosi tyytyväinen, kunnes perheeni miespuoliset henkilöt mainitsi farkkupaitaliivin olevan hirveä. En oo vielä uskaltanut sitä käyttää, mutta ankkuripaita oli eilen päällä. Mitä mieltä ootte tosta farkkuliivistä? Voiko sen pistää päälle?
Värjäsin mun mustat housut ja ne näyttää taas uusilta. Nyt voisin ruveta kuitenki shoppauslakkoon, kunnes pääsen taas Helsinkiin pienellä rahasummalla edes. :-D

12 kommenttia:

  1. aivan ihana tuo farkkupaitaliivi! kyllä kehtaa käyttää :)

    VastaaPoista
  2. höh, toi farkkupaitahan on just kiva:)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noniimpä!!! Ihme mielipiteitä noilla :-D

      Poista
  3. Pöh, joidenki miesten (tai ylipäänsä muiden) mielipiteet! Paita on cool, pälle vaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah :D ehkä laitankin sen huomenna jo kouluun!

      Poista
  4. Pakko käydä joku päivä kattomassa löytyykö zarasta vielä tota sinistä takkia, rakastuin ihan täysin ! Ja aika höpsöjä miehia löytyy sun perheestä, mun mielestä ainakin toi liivi on ihana ! Käytä ihmeessä sitä <3
    http://nelliuu.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. käy ihmeessä hakemassa se koska itekki oon aika rakastunut siihen :P

      Poista
  5. mikä webkirppis!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. fb:ssä on sellanen tytöille tarkotettu kirppari missä kaikki lahtelaiset tai lähellä asuvat ostavat ja myyvät vaatteita! Näitä tälläsiä ryhmiä on monta ja taidan kuulua ainakin kolmeen :-D

      Poista
  6. Rakastuin tohon siniseen tikkitakkiin!! <3

    http://crushonfash-style.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mullekki tää takkirakkaus on tuttua <3

      Poista

kiitos kommentista<3