lauantai 21. syyskuuta 2013

where is my chuck bass?

Mä haluun taas itkeä onnesta. Haluun tuntea ne kyyneleet poskillani, joita en aikaisemmin ollut tuntenut, joita en oo tuntenut pitkään aikaan. Joskus huudan tyynyyn raivosta, ku tajuun ettei niitä kyyneleitä saa helposti takaisin. Nään unia siitä, että itken onnen kyyneleitä tuntemattoman vieressä ja se tuntuu hyvältä. Unessa se oli maailman ihanin tuntematon - kuin oltaisi tunnettu ikuisuus. Herään kuitenkin inhottavaan herätyskellon ääneen rättiväsyneenä kuudelta aamulla tajuten, että niin ihana tavallinen koulupäivä edessä.
Kaverit kertoo mulle onnesta. Siitä kuinka rakkaus saa hymyilemään ja millä tavalla siippa saa rakastuneen tyttösen lentämään. Ne kertoo mulle kuinka rakkaus pelastaa kylmältä syysillalta. Mä oon kateellinen niille, vaikka ne kuinka kertookin huonoista puolista, siitä kuinka siipat saa päivän pilattua jo pelkällä tekstarilla (tai sitten olemalla vastaamatta viestiin). Kaikki se vaan tarkottaa, että välittää enemmän kuin mistään muusta.
Enää puolisen vuotta ja mä en enää oo lapsi. Nuorta verta mussa on, mut oon jo valmis muuttamaan tätä maailmaa ja päästä ihmettelemään tätä maailmaa aikuisten silmin. Mä oon niin helvetin valmis astumaan aikuisten maailmaan ja silti olemaan vielä villi, koska mä tiedän, että joskus jossain siellä tän kaiken raivon keskellä mä taas tunnen ne onnen kyyneleet, jonkun ansiosta, sekä itken itseni uneen ja herään tietämällä, ettei se kaikki olekaan enää unta vaan nykyinen uneni on tullut silloin toteen.

19 kommenttia:

  1. Mikä käsitys teillä on oikein aikuisuudesta? Ei se tee susta aikuista heti kun täytät 18. Oot silloin vielä nuori ja siitä alat kasvamaan. Ikä on numero joka suhteessa. 18 vuotiaana tulee tietenkin lisää vastuuta ja saat päättää enemmä asioita mutta nauti vielä kun olet nuori se aika kun ei ikuisesti kestä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enkö kirjoittanut että nuorta verta mussa on ja voin olla vielä villi? :-)

      Poista
  2. meetkö baariin kun täytät

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ku aattelin olla kotona tekemässä läksyjä :-)

      Poista
  3. etkö oo käyny vielä baaris?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo yrittänykkää mennä :-)

      Poista
    2. En oo koskaan ymmärtäny tollasta (anon kaltasta) ajattelumallia - en alaikäisenä, enkä vieläkään kun baareja on tullut nähtyä ihan riittävästi. 18 ikävuoden jälkeen voi istua vaikka koko loppuelämänsä baarissa, joten mikä ihmeen hoppu? Ei se nyt niin "cool" juttu ole, tai ole ollenkaan "cool" yrittää alaikäisenä. Ei hohhoijaa nykynuorisoa... :--D "6-10e per juoma, pakko päästäähh!1!1! mul ei oo parempaa käyttöö rahalle omg"

      Poista
    3. Vaikka ei menis baariin nii kyllä mulla ainaki rahaa menee juomiin :D Baaris on vaan tosi kiva tanssia koska musiikki niin kovalla,paljon ihmisiä yms.
      En tarkottanu tol kysymyksel mitään pahaa? niin ei tarvi vetää jotain pimppirageja :DD Mulla oli vaan sellai oletus että Maija olis jo käynyt :D

      Poista
    4. Sitä mäki lahen yöelämältä odotan - tanssimaan pääsemistä ja erityisesti uusien kasvojen tapaamista. Ei mulla kuitenkaan oo mikään kiire, koska kyllähän siellä ehtii vielä monet lauantai-/perjantai-illat viettää! :)

      Poista
  4. mistä toi reettan huivi on? :) kauniita olette molemmat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Cubuksesta just ostin! :-) kiitospaljon:)

      Poista
  5. Toi maijan takki on niin uskomattoman ihana! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon :) sitä varmaa tulee näkymään aika monessa postauksessa ku se on kummiski toinen mun lempparitakeista. :)

      Poista
  6. Mist noi mustat housut on? :-) Ihana blogi teil! <3

    VastaaPoista
  7. Maija mistä toi sun takki on??? Ihana!!

    VastaaPoista
  8. Maija, sun kirjotustyyli on niin ihana :* tsemppiä! (varsinkin kokeviikkoo), samoja fiiliksiä ain välil täällä ruudun toisellaki puolella!

    -Henttu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laskeskelin tässä että puolet koeviikoista kohta takanapäin! Tsemppiä sullekki henttuseni :* ja voitais vihdoin joskus raahautua porukalla sinne kahville... Ehkä koeviikon jälkee...

      Poista
  9. Adoro quando usar All Star <3 Tenho vários, e é sempre bom se inspirar !
    Sempre lindas (:
    Beijos, Lu

    VastaaPoista

kiitos kommentista<3