perjantai 4. lokakuuta 2013

Thank god it's friday


DSC_2390DSC_2328 DSC_2386DSC_2332 DSC_2408DSC_2330
Tässäpä yhdet kuvat muutaman päivän takaa. :-) Koeviikko on nyt onnellisesti ohi ja viikonlopulle on suunnitelmissa sitä kauan odotettua juhlimista ja tietenkin rennosti ottamista! Mulla on kämppä ihan omassa käytössä koko viikonlopun kun kaikki muut perheenjäsenet on ties missä ja voi kuinka mä nautinkin kun kukaaan ei ole valittamassa tekemättömistä kotitöistä. Kokeet meni osittain tosi huonosti ja osittain ihan hyvin mutta oon tyytyväinen kuitenkin, vaikka kaikki ei meniskään läpi. Paljon kaikkia pieniä kivoja juttuja on tapahtunut, kävin tossa viikko sitten ottamassa ripsienpidennykset ja voi kuinka oonkin rakastunut näihin! Ihanaa kun ei aamulla tarvi siinä kauheessa kiireessä ruveta enää ripsiväriä laittamaan.
Nyt mä yritän keksiä tähän perjantai-iltaan vähän piristystä ja keksiä jotain tekemistä täälä mun yksinäisessä talossa, pitäkää kiva viikonloppu kaikki sielä ruudun toisella puolella :-) !

4 kommenttia:

  1. missä kävit laittaa ripsienpidennykset ja paljon makso :)?

    VastaaPoista
  2. mikä toi instagram on nimeltää tossa lumiassa ?:)

    VastaaPoista

kiitos kommentista<3