lauantai 19. lokakuuta 2013

VIHDOIN!!

Ehkä vihdoin mäkin oon tyytyväinen (ainakin hetken) blogin ulkonäköön. Ehkä hieman yhdestä mun lemppariblogista inspiroituneena mä koin parhaana bannerina tälläisen. Koko on siis tosi iso ja banneri muutenkin näyttävä, mutta mun mielestä tätä kelpaa katella, koska tästä tuli näin kiva. Fontti on sama, koska siihen ei vielä kyllästytty ja kuvia on ympäri vuotta (suurin osa kuitenkin viime kesältä, jotta kaikki kummiski tunnistaa meijät :-D). Muutin myös sivupalkin ulkonäköä, koska ensinnäkin oon naureskellut, ku mun instagramslideshown(?) tilalle oli ilmestynyt joku suruhymiö, joka kaiketi johtu siitä, että oon muuttanut instagramin yksityiseksi (ettei kuka vaan voi käyttää mun kuvia, jossain mihin en niitä halua), joten muutin ton reunan yksinkertaisemmaksi pelkillä instagramin linkeillä, joten jos haluatte meidät sieltä löytää niin klikatkaa tosta sivupalkin nimimerkeistä, jotka on luovasti otsikoitu: instagram. :-D Ite oon ainaki tekijänä tyytyväinen ja Reettaki sano mulle et on tosi kiva (toivottavasti ei sisältänyt mitään valkoista valhetta). Ainiin ja jos joillain on jotain tietoa, miten tekstien otsikot saa keskelle, niin kertokaa, koska oon taistellut jo liian kauan...

Mitä mieltä te ootte nyt uudesta ulkonäöstä ja erityisesti bannerista? :-)

Tässä mä vietän ensimmäistä lomapäivää (koko aamun ja eilisen illan) koneella ollen ja ois kiva tehdä jotain järkevää. Voi olla, että me lähdetään vähän lauantaiviihteelle, jos hyvin käy. On hassua, kun ulkona sataa lunta, mä hymyilen meijän maailman urpoimmalle koiralle ja maailman pienimmille asioille, vaikka kaikki onkin aika huonosti ollut jo kauan. Loppujen lopuksi vietän tän loman just niinku mä haluan, enkä jää vaan kotiin makaamaan. Saa nähdä, mitä tää loma nyt tuo tullessaan ja onko se ohi yhtä nopeasti, kun kaikki lomat tähän saakka... Anyways - Aivan superihanaa lomaa kaikille, keillä se alko, munkin puolesta! Taidan kummiski nyt vielä käydä hakemassa vähän purtavaa ja katsoa pari jaksoa Gossip Girliä... upsii

11 kommenttia:

  1. Joo onhan tää ihan kiva, mut mulla on vaa tullu jotenki susta sellanen "minäminäminäminä" -fiilis, et sä jotenki pidät tätä blogii enemmänki vaan SUN blogia, pidä mielessä et ihan yhtä paljon tää blogi on Reetanki käsialaa. Tän blogin mittaa susta on tosellaki saanu vähän sellasen päällepäsmärin piirteen näkyviin, tuntuu et sä haluisitki jättää Reetan sun varjoon jotenki. Ja just tätä uutta ulkoasuuki ajatellen; "ite oon ainaki tekijänä tyytyväinen ja reettaki sano mulle et on tosi kiva", mähän en tiedä miten tää juttu meni et miten te tästä sovitte vai sovitteko ollenkaan, mut musta tuntuu kuitenki ton tekstinki perusteella et sä YKSIN päätit nää muutokset ja Reetta sit vaa näki bloggeriin tullessaan et oho, uus ulkoasu. En mä haluu sua mitenkään lyttyyn haukkuu, oot maija tosi kaunis ja silleen, mut kiinnitä oikeesti huomioo tähän jos et oo ite huomannu. Sellasen kuvan mä susta ainaki lukijana saan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Reettakin muokkasi viimeksi tän itekseen tän ulkonäön. Näin sikana vaivaa tän eteen ja kyl Reetta on aina sanonu jos blogissa joku mättää ja tehnyt asialle jotain. Meil on molemmilla omat hallintaoikeudet tässä blogissa. Ei olla valitettavasti tehty mitään sääntöjä. Kuka tahansa nyt sanoisi suoraan, jos yhteisessä blogissa ei joku miellytä niin toiselle, niin mekin ollaan tehty

      Poista
    2. joo ei tosiaan oo mikään ongelma tää uus ulkoasu mulle, paljon parempi kun se mun edellinen nopeesti muokattu! :-)

      Poista
  2. MInusta tämä banneri on aivan suloinen ja ihana!! <3 Minä kelasin että minunkin pitäisi tehdä banneri että saisi oma blogin jotain tunnusmerkkiä. :) Minusta teidän postaukset ovat ihania ja tykkään teidän tyylistä!! <3

    Ajattelin antaa teillekin minun blogin osoitteen niin voisitte käydä vilkaisemassa silloin kerkeette tai silloin kun on vaikka tylsää.. :)
    http://elamaaonihanaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. ihania tytsyjä ja mageeta jälkeä Maija ;-) ♥

    VastaaPoista
  4. Banneri on hieno jo ulkoasu yleensäkin! Koulun käytävillä kun sua näkee niin tekis niin mieli tulla juttelemaan ja tutustua suhun mut enhän mä nyt semmosia uskalla:--) Oot niin älyttömän kaunis ja vaikutat niiiin mukavalta ja hauskalta ihmiseltä! Kateus iski juu...:--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wou kiitos! Ihan mahtavaa. Tuu toki moikkaamaan ja jubailemaan, mulla ei oo tapana purra :) ja turhaan kadehdit! <3

      Poista
  5. ku sulla on lumia ja jos vaihdat privateksi ni miten ne ilmotukset tulee sun puhelimeen? miten pystyt ns. hyväksymään ne seuraajat lumiallas?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käytän instagramin selaamiseen kahta sovellusta ja molemmilla pystyn kommentoimaan ja tykkäämään. Toisella sovelluksella wpgram mä saan hyväksyttyä ne, jotka haluaa seuraa mua. Toinen sovellus millä saan tehtyä kaiken muun on 2instawithmassivelove (en oo varmaa ikinä kuullu yhtä typerää nimeä, mut joo ... :-D).

      Poista

kiitos kommentista<3