torstai 12. joulukuuta 2013

12.12.

 1. Tässä tapauksessa voin sanoa, että on ihanaa asua Hollolassa - Auringon viimeisetkin säteet näkyy talojen takaa. 2. Ostin vaatekappaleen, jota en ollu ikinä pitänyt erityisen kauniina, pooloneuleen. (Se korostaa ihanasti jotenki kasvoja.) 3. Mammiksen salaattia ja tota leipää voisin syödä yöt ja päivät. Pakotan vielä äipän käydä hakemassa ton salaatinkastikkeen joulupöytään. 4. Mulla ei oo oikeen virittynyt joulutunnelmaa, mikä on aivan kamalaa... Siksi oon pitänyt kynttilää palamassa mun huoneessa.
 1. Tykkään mun aamutakista muuten, mutta siinä on yksisarvisia, enkä oo mitenkään niiden fani, ni täydellisempi aamutakki voisi ilmestyä vaikka joululahjapaketista mulle, mutta jos niin ei käy niin käytän kyllä totaki mielelläni. 2. Yhen päivän asua, joka ei oikein vissiin näy kovin hyvin... 3. Fressi on niin ihana paikka! 4. Ja fakta, joka on rauhottanut mua näinä tunteentäyteisinä päivinä.
 1. Siinä ne korut sitten on! Eli siis mun siskolla ei ollut niitä aiemmin haluttuja timanttikoruja, joten juhlaa varten kävin Ur&Penissä katsomassa, niin noilla oli yhteishintaa 14€! Se ei kyllä lompakkoa paljon kirpaissut... Laitan varmaankin vanhojentansseihin sitten samaiset korut. :-) 2. "ota musta kuva!!", ajatuksena tietysti, että näytän nätiltä, kuinkas ollakkaan kun kuva olikin sitten näin järkyttävä... :-D 3. Sitten vielä kuvaa linnanjuhla-asusta. 4. Parasta on alkaa katselemaan yksin kotona romanttista komediaa toivoen, että joskus mullekki kävis samalla lailla kun niille onnellisille päähenkilöille löytäessään kommelluksien kautta prinssinsä.
1. Tää oli kiva lauantai, koska käytiin ekana kuvailemassa Reetan kanssa, sitten menin toisen kamun kanssa kahville, jonka jälkeen Kristan ja Eeron kanssa karismassa käymään ja ilta päättyi kotiin aikaisemmin mainitun elokuvan pariin. :-) 2. Salilla, jee!! 3. Ekat joulutortut leivottu. Tänä viikonloppuna ois aikomuksena leipoa pipareita. :-P 4. Sarallakin oli romanttinen kynttilävalaistus.

Moikkelis! Hei kiva, kun niitä kysymyksiä tuli lisää ja me varmaan tän viikon aikana tehdään se vastauspostaus. Mä oon alkanu myös työstää tumblria, mutta en millän saa siitä mun näköstä ja kerronkin sitten lisää, kun saan sen sellaseksi, ku mä haluan, koska nyt se on vielä yksi sekamelska. Nyt lähen kummiski juoksemaan ennen ku on ihan pilkkopimeää, koska tänään on plussakeli!!! (jeee toisaalta mut toisaalta pläääh, koska lumet ei saa kadota ennen joulua, pliis...) Ainiin ja odotan uutta vuotta nyt innolla, koska sinnekin on suunnitelmia sellasessa seurassa, jossa mä kaikkein mieluiten sen vietän, eli kavereiden, joiden kanssa oon eniten oma itteni! :-)

8 kommenttia:

  1. Mikset voi itse ostaa sitä salaatinkastiketta?:-) ja toi mekko oli tosi lyhyt sun päällä, etenkin kun kävelit rappusia niin ois kannattanut olla vähän varovaisempi!:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on tosi huono taloudellinen tilanne, enkä tykkää pyytää ikinä äipältä rahaa. Hassua et teitä kiinnostaa tälläset asiat? :-D mut anyways... Joo kuulin kyllä, että siitä mun hameen pituudesta puhuttiin ilkeästi lykissä muutenkin. En kuitenkaan tanssinut pöydillä tai penkeillä. :-D ja jos nyt pieni paljastus niin toi ei ollyut mekko, vaan hame mekon päällä ni kyllä se alempi tiukka mekko olisi peittänyt jos toi mun isosiskon hame oiski vähän noussut. :-) Aika monella oli kyllä samanmittainen hame/mekko? Etenkin abeilla. KIITOS VINKISTÄ!!!

      Poista
  2. ihana toi ''linnanjuhlien'' mekko ! :) rakastan tätä teidän blogia ylikaiken, jatkakaa samaan malliin :)

    VastaaPoista
  3. onks eero ja krista ollu jo kaua yhes tai eiks ne siis vielki oo yhes tai ainaki jotai juttuu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo no kohta kai vuos siitä ku niitten juttu alko ja yli puol vuotta kai seurustellu. :-)

      Poista
  4. Mitkä noi linnanjuhlat oikeen oli?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lykissä ollut lukiolaisille järjestetty vapaaehtoinen juhla, jossa oli ohjelmassa mm tanssia, puheita ja hyvää ruokaa. :-)

      Poista

kiitos kommentista<3