sunnuntai 22. joulukuuta 2013

DARK CHRISTMAS

Ei voi olla totta, että tuolla ulkona on tuon näköistä. Voisiko aatoksi tulla kasoittain lunta, jotta se joulumieli sieltä tulisi mukanaan? Oon maailman onnellisin nyt. Ei koulua kahteen ja puoleen viikkoon, kelpaa! Ootan innolla uuttavuotta. Joululta en tiedä yhtään, mitä odottaa. Mä toivon enemmänkin, että ensi vuodesta tulee upea, ja että mä löydän onnen. Eilen tanssin yksin suihkussa ja huomasin onnen. Harmittaa, kun mä käytän mun elämästä niin paljon murehtimalla. Voisiko ensi vuonna tapahtua ihme tai vaikka jo uutenavuotena, että löydän ikuisen onnen?
Ostin ton jakun. Mitä tykkäätte? Sen normaali hinta oli 70€, mutta se oli alennuksessa -50%, joten hinnaksi jäi vaivaiset 35€. Mietityttämään jäi, että otanko noi olkatoppaukset jotenki pois, jotta se ei näyttäisi niin isolta. Sitä täytyy nyt miettiä, koska voi olla, että takki menettää kauneutensa. Kannattaisko ottaa ne jotenki sieltä pois, vai antaa olla? Näyttääkö se teijän mielestä isolta. Ajattelin, että laitan sen juhlapäiviin päälle. :-)
Nyt mä lähden pukemaan, jonka jälkeen lähden mummille leipomaan joulupullia ja sen jälkeen saran kanssa olisi tarkoitus viettää aikaa. Mutta mullahan tuleekin kiire, koska täytyy Saran lahja laittaa vielä pakettiin. Jos en kerkeä ennen joulua enään postailemaan, HYVÄÄ JA RAUHALLISTA JOULUA SINNE RUUTUJEN TAAKSE! <3

8 kommenttia:

  1. Ei ehk kannata ottaa pois. Ite en ainakaa huomannu et ois näyttäny mitenkää huonolt, just ihana jakku :)

    VastaaPoista
  2. Musta noi olkatoppaukset näyttää kivoilta! Ihanaa joulua teille:-)

    VastaaPoista
  3. sulla on maija kaunein hymy mitä tiiän !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kommentti, kiitos! <3 sait mut just hymyilemään ja koitan hymyillä tästä lähin enemmän, vaikken ite tykkääkään siitä, mut just sen takia tää kommentti on mulle tosi tärkee...

      Poista
  4. onks teillä kummallakaan tumblr blogia? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Molemmilla on :-) löytyy meidän instagram nimillä, mutta reetalla ei ole alaviivaa lopussa!

      Poista

kiitos kommentista<3