sunnuntai 8. joulukuuta 2013

ihanaa talvista tunnelmaa


DSC_2656 DSC_2624DSC_2650 DSC_2628DSC_2637
Ihana talvinen ilma - tykkään kuitenkin mielummin pysytellä sisällä teekupin ja carrie diariesin uuden kauden parissa ihan sisätiloissa. Rakastan yli kaiken sitä kun voin vaan viettää suuren osan päivästä lempparisarjoihin uppoutuen ja unohtaa samalla oman elämän ongelmat ja huolet.Voihan talvesta tykätä vaikkei niinkään siitä ulkona pakkasella liikkumisesta, eikö niin? Mulla oli tuo maailman söpöin pikkuotus joka kuvissakin esiintyy taas viikonlopun ajan hoidossa, sydäntä kyllä riipaisi luopua tosta hauvelista kun niin kovasti haluaisin sen omaksi ja just nyt tänne mun viereen makoilemaan. Viikonloppu vierähti nopeasti, mutta oli kyllä just semmonen rentouttava kuin toivoinkin. Laitoin mun huoneeseen kynttilöitä ja jouluvalot ja kirjoittelenkin tätä tekstiä ihanassa jouluisessa tunnelmassa. Haluaisin saada mun bloggausinnostuksen takaisin, ja ehkä se tässä talven mittaan heräilisikin. Onneksi ihana Maija pitää tätä blogia hengissä, silloin kun mä kirjoitteluun hyydyn. Ihanaa joulunodotusta teille kaikille, en mä täältä mihinkään kuitenkaan katoa vaikka vähän harvemmin kirjoittelenkin :) ja kysymyspostaukseen saa vielä heitellä kysymyksiä, jos niitä tulee mieleen tai vaikka tänkin postauksen kommenteihin, kiitos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentista<3