sunnuntai 1. joulukuuta 2013

The First of The December

 1. Yhtenä elämäni ihanimpana aamuna, koeviikolla ja paukkupakkasessa, hymy oli suurimmillaan. :-) 2.Olin eilen käymässä kaverin kanssa karismassa ja ostettii jätskit, vaikka ulkona oli hirvein ilma ikinä... 3. Paras tunnelmavalaisin kynttilöiden jälkeen, jouluvalot. 4. Jeee LUNTA!! :-)
 1. Ensi keskiviikkona on lykissä linnanjuhlat, joilta odotan aika paljon ja haluan myös näyttää siltä, että oon sitä oottanu. Tämmöset korvikset ois ihanat sinne ja jos mun sisko ei tuo mulle tänään ton tyylisiä niin käyn varmaankin jostain semmoset hankkimassa... Muusta asusta ehkä sitten kuvia keskiviikon jälkeen! 2. Äiti... Voisiko tää olla yksi mun joululahjoista? Pliiis... Muuta en sitten toivokaan... 3. Onneks toi pänttääminen on ohi... Nyt voi rauhassa ootella joulua. 4. Laura ois halunnu rilloon syömään ja mä vähän pihistelin et haluun mamma mariaan, joka on ainaki puolet halvempi ku amarillo, kompromissiksi päädyttiin picniciin ja ai että oli hyvää salaattia vuohenjuuston, katkarapujen ja kanan kera. Parasta oli, kun ei tullut semmosta pallo-oloa tän jälkeen vaan vuielä mahtui jälkkäriäkin! :-)
 1. AIVAN IHANA MEKKO OLI... Toi oli HM:n semmonen tiukka maximekko-mallinen. Toi ois ollu ihan täydellinen joulun alla oleviin juhliin, mutta oon ihan sairaan pihi ostamaan mekkoja... Lainailen usein kavereilta, jos oman vaatekaapin mekot on liian käytettyjä. 2. Lisää lumifiilistelyä.. 3. #OOTD vai miten se oli... 4. Saran kanssa istuskeltiin ciaossa ainakin 3 tuntia, oops. :-D
 1. Ciaossa istumisen jälkeen suunnattiin Saran kanssa katsomaan nälkäpeliä, sairas elokuva mut myös sairaan hyvä, suosittelen! 2. Viettämässä Lillillä iltaa kera monien kavereiden. 3. Koeviikolla menin mummille lukemaan, kun siellä tulee keskityttyä paremmin kuin kotona. Matkalla aina jään ihastelemaan Lahtea kyseiseen kohtaan. Voi kun siinä ois ollu vielä joku kaveri kenen kanssa sitä ihastella... 4. Olin aivan puhki lenkin jälkeen. Huomaa, ettei kuntopyörä mun osalta aja juoksemisen asemaa, koska juokseminen on jotenki paljon raskaampaa. Luulis, että siitä pyöräilemisestäkin saa raskasta, jos vaan haluaa, mutta ei se ikinä korvaa juoksemista mun osalta. 
 1. Parasta on pukea tuo ihana untuvatakki päälle pakkaspäivinä. 2. Järvi oli peilijää, sika kaunista... 3. Lykkiinki on tullu jouluvalaistus. :-) 4. Ärsyttävää tässä talvessa on se, että kun pakkaspäivät tulee, niin mun on pakko vaihtaa siihen kuntopyörään, koska astmani takia happi ei vaan juostessa kulje pakkasella. Toi lenkki oli ihan hirvee mun itsetunnolle, koska masennuin, kun en pystynyt samaan kuin edellisenä (plussakeli-) päivänä... :-(
 1. Isänpäivänä papan haudalle on aina vietävä kynttilä. Radiomäen hautausmaa on tosi kaunis ja vanha. 2. Mä niin tykkään tosta mun Zaran takista. ÄÄÄ, en halua laittaa sitä vielä talviunille... :-( 3. Isänpäiväasu 4. Taas taisin sortua amarilloon tässä yksi päivä Taikan kanssa...
 1. ja 2. Koulupäiväasu 3. Terveellistä herkkua - pähkinäsekoitus, jossa on hyviä rasvoja ja paljon proteiineja. 4. Sitten sitä "oikeeta" herkkua...
 1. Lisää herkkuja... 2. Taas koulupäiväasua. 3. Lillillä tyttöjen kanssa. :-) 4. Uudet talvikengät, joita jo täällä mainostin.
 1. ja 2. Leffassa ja taas Saran kanssa. Ehkä kuukausi sitten meni toi Millerit ja naurettiin kyllä itsemme kuoliaaksi. :-D 3. Onhan tuolla nyt kauniimpaa, kun on lunta... 4. Syötiin noitten muitten päätöksestä mäkkärissä. Otin jonku wrapaterian ja vielä lisäks omenapiirakan... Mäkkiruoan jälkeinen olo on ehkä hirvein, mitä tiedän, mutta en ollut käynyt tänä vuonna aikasemmin ni olihan se pakko muistutella itselle, että miltä se maistuu. :-D 
1., 2., 3. ja 4. Helsinkipäivä, jolloin käytiin siellä mäkissä. Helsinkipäivät on ihan parhaita. Niin ihana kaupunki.. Kerroinkin tästä päivästä kokonaisen postauksen melkeinpä, joten en ala toistamaan itseäni. Usein oon käyny vaan poikien kanssa ja sen eron huomas siinä, että kauppoja kierreltiin nyt enemmän ja se on ihan hyvä juttu, mutta poikien kanssa oon tykänny käydä sillai, kun on tullut kierreltyä kahviloita paljon (jotka on Helsingissä aivan ihania...) , mikä oli tosi kivaa, mut tosi usein sillon on tuntunu kumminki et oon ollu niille rasite, ku kaupoissa meni aina enemmän aikaa ku niillä ja yleensä se odottelu ei oo lempipuuhaa, niimpä oli kivaa olla 3:n ihanan tytön kanssa tällä kertaa. <3

Voi herranjestas, kun on joulukuun ensimmäinen, mulla ei ole joulukalenteria. Tänä vuonna mennään sitten kai ilman. Ensimmäinen joulukuu ilman minkäänlaista joulukalenteria... Oon tän aamun vaan maannut kotona koneen ääressä, mut mun mielestä sunnuntait on just niitä. Oon ruvennu muutenkin hakemaan inspistä ihan hirveesti wiihaartitista. Käyn siellä vähintään 2 kertaa päivässä. :-D Ja vielä yksi asia, joka on mainittava. Housen lisäks oon tänää kuunnellu Lana Del Reyta ja Lordea, ihan uskomattomia mun mielestä, vaikka ne ei edustakkaan mun lemppari musagenreä.
On joulukuun eka ja ulkona on jo lunta aika paljonkin. Kohta pääsee ehkä laudan päälle jo! Ensviikolla on myös itsenäisyyspäivä ja ne meijän koulun linnanjuhlat sekä palautuspäivä. Tänään ois tarkotus myöskin mennä salille Reetan kanssa.
Käykääpä nyt heittämässä vielä kysymyksiä, jotta saataisiin se kysymyspostaus pystyyn. Postaukseen pääsette tästä. :-)

R.I.P. Paul William Walker <3

3 kommenttia:

  1. Ihania kuvia Maija! :) Ja ihania vaatteita noissa kuvissa, etenkin toi paksu kirjava villatakki! (:

    VastaaPoista
  2. oi mistä toi karvahupullinen villatakki?:) ps. teillä on hirmu kiva blogi!

    VastaaPoista

kiitos kommentista<3