lauantai 28. joulukuuta 2013

The most beautiful time of the year

Kohta on ohi joulukuu ja se on ollut aivan mahtava. Enää minun mielestäni paras päivä edessä ja sitten onkin jo vuosi 2014. Jouluaatto oli ihana ja just niin tunnelmallinen kuin toivoin. Nyt odotan innolla uuttavuotta, koska illanvieton kavereiden seurassa lisäksi on ohjelmassa Helsingissä käymistä. Mulla on uudeksi vuodeksi kivat kuteet jo valkattu, mutta valkoiset housut on vielä ostettava. Vuosi 2014 tulee olemaan yksi elämäni mahtavimmista, koska täytän 18 ja saan paljon etuuksia. Toivon, että seuraava vuosi tuo mukanaan paljon uusia ihania ihmisiä, ikimuistoisia hetkiä ja itsevarmuutta. Haluan oppia tuntemaan ilon ja oman itseni paineen ja väsymyksenkin alta sekä nauttimaan elämäni pienimmistäkin iloista. Olen onnellinen juuri nyt. Olen varmaankin onnellisempi kuin aikaisemmin tänä vuonna, joten toivon sen jatkuvan jopa onnelisempana onnena vuoteen 2014, vaikka koulu alkaisikin. Mä myös toivon, että ensi vuonna näkyy lunta, jotta se kesäkin tulisi joskus. (Ei voi tulla kesää, jos ei ole ollut talvea??) Mutta nyt rakkaat, mä nautin tumblrin inspiksistä ja Saran antamasta kynttilän valosta. Ja vielä: 2014 - Please be awesome...

6 kommenttia:

  1. Oi ihania kuvia! :-) Mulla kauhee vaatekriisi jo nyt mitä pistän uutena vuotena päälle! Ois kyllä ihan hyvä idea valita ne jo valmiiks.. :D

    http://quitesimple-oona.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa valita valmiiks ni voi sitten ennen iltaa laittautua muuten valmiiksi rauhassa ilman vaatekriisiä! :-D

      Poista
  2. kuka on tuo ensimmäinen vasemmalta?:)

    VastaaPoista

kiitos kommentista<3