tiistai 17. joulukuuta 2013

Vastauksia kysymyksiin !

Missä asutte?
Molemmat Hollolassa, Lahden lähettyvillä!
Poltatteko/maistanu?
R: En polta kuin tositosi harvoin.
M: En/Joo
Opiskelette mitä?

Molemmat Lahden Yhteiskoulussa, lukion tokalla!
Paras alkoholijuoma?

R: Mansikka skumppa tai margarita. :-)
M: En oo varmaa maistanu sitä vielä. Tällä hetkellä kaakao ja minttu on sitä herkkua!
Paras kaupunki?

R: No uskoisin että en oo käyny vielä parhaassa, mutta niistä missä oon käyny niin ehdottomasti Rooma.
M: Pariisi, mutta unelmoin New Yorkista. :-)
3 parasta vaatekauppaa?

R: Bik Bok, Zara ja Bershka on lempparit.
M: Zara, Zara, Zara -okei okei... Zara, H&M ja Bik Bok
Voisitteko tehdä videon?

Ollaan joskus tehtykkin, ja tottakai voitais lisääkin tehdä! :-)

Seurusteletteko?
Ollaan molemmat ihan sinkkuja!
Miten ootte mielestänne muuttuneen yläasteen jälkeen? 
R: Saanut lisää itsevarmuutta, tietysti ulkonäkö vähän muuttunut ja tottakai nyt muutenkin muuttunut toivottavasti vähän fikumpaan ja parempaan suuntaan :D
M: Ulkonäkö enimmäkseen. Luonteen en halua ikinä muuttuvan, enkä toivo että se ois kauheesti muuttunu... Vaikka tietysti musta nyt on tullut vähän aikuisempi. kollage3
Ketkä on parhaita kavereitanne?

R: Hyviä on aika monta, ainakin Maija, Krista ja Donna, Sara  ja on tietysti muitakin.
M: No ainakin Reetta. Tärkeitä mulle on myös Sara, Lilli, Krista, Jassi ja Helmi. :-)
Unelma työ?
R: Uutistenlukija, ulkomaantoimittaja tai psykologi.
M: Tosi vaikee... Kaks ihan erilaista: keuhkolääkäri ja arkkitehti.
Unelma poikaystävä?
R: Semmonen joka ois just mulle täydellinen. Se sais aikaan sen maailman ihanimman tunteen jokapäivä ja tekis mut onnelliseks. Urheilullinen, hauska, semmonen et se jaksais kuunnella mua ja ymmärtäis mua, kiltti, välittävä ja huolehtivainen. Sen mielestä ois kivaa vaan makoilla ja katella leffoja, eikä ois kokoajan pakko olla johonkin menossa. Tottakai myös komea, ois kiva jos se ois tyylikäs ja sil ois siniset silmät.  Voisin jatkaa tätä tarinaa vaikka kuinka pitkään. :-D
M: Mä en oo ikinä tykännyt tälläsistä, koska en ite ikinä ajattele toisesta sukupuolesta mitää kriteereitä esim et miltä tulee näyttää. Se tunne tulee, jos on tulevinaan. Ei se kerro ihmisestä mitään, että onko sillä vaaleat vai tummat hiukset... Jne... Mutta jos nyt ajatellaan poikaystävää niin mä haluan että se rakastaa mua ja haluaa viettää mun kanssa aikaa. Enkä halua, että suhde menee siihen, että "joudutaan" kattomaan toisen naamaa, vaan tehtäisi jotain kivaa yhessä, eikä niin että se olisi pakonomaista. Suuri asia parisuhteessa on juuri se toisen ajatteleminen. Sitten jos nyt jotain kiinnostaa, että millaiset piirteet esimerkiksi ovat mun mielestä viehättäviä niin vastuuntuntoisuus ja ulkonäössä ehkä pituus. En ikinä ajattele mitenkää kropasta erityisesti, mut ne keiden päät nousee ihmisjoukosta saa mun katseen osakseen, aina! :-D Mutta niin ehkä se tunne on se tärkein, ja se millanen se parisuhde on. Haluan, että mä voin puhua kaikesta maan ja taivaan välillä ja nauraa vatsani kippuraan hänen seurassaan. Ja kaikkein tärkeintä, että molemmat haluaa viettää aikaa toistensa kanssa, mutta jättää aikaa silti ystäville ja itselleen. :-)
Missä haluaisitte asua? 
R: Mun unelma ois Tukholma tai New York.
M: Reetta vei sanat suusta, mutta myös Pariisi on ollut pienestä pitäen listalla!
Millainen on unelmienne oma huone ? 

R: Tykkään mun nykyisestä huoneesta tosi paljon, oon siitä joskus postauksenkin tehnyt jos kiinnostaa!
M: Yksinkertainen, avara, valoisa ja suuri.
Parasta talvessa? 

R: Joulu, joulutunnelma.
M: Untuvatakki, joulu, kahvi, lumi ja lautailu.
Oletteko tyytyväisiä itseenne?

R:En tiiä onko mahdollista olla koskaan täysin tyytyväinen itseensä. Tottakai oon joissain asioissa, mutta haluisin olla ainakin ahkerampi koulussa ja vähän rohkeempi tekemään asioita.
M: Haluaisin muuttaa itsessäni aika montakin asiaa, mutta vain ulkonäöllisesti.
Mitä muuttaisitte itsessänne?

R: Jotain pieniä ulkonäköjuttuja ainakin.
M: Samma här.
kollage2Syöttekö paljon herkkuja?
R: Oon yrittänyt vähentää mutta edelleen joo aika paljon!
M: Lähes päivittäin. "Olet mitä syöt" - Mä ainaki oon mieluummin namu ku joku porkkana.
Syöttekö koulussa kunnon lounaan?

R: Kouluruoka <3 Joskus mennään subiin tai johonkin muualle syömään.
M: Kyllä! Siis mua välillä naurattaa ku kaikki kaverit melkei aina ottaa sika vähän ja mä oon sillai "tänää on just hyvää ruokaa!!". :-D
Kuin usein juotte alkoholia?

R: Tää vaihtelee tosi paljon. Kesällä oltiin bilettämässä tosi usein kun oli kaikki festarit yms, mutta tälleen talvella ja syksyllä harvemmin: sillon kun on siihen joku syy kuten vaikka synttärit!
M: Nonii riippuu onko parisuhteessa vai ei ja juuri se että onko kesä vai ei. :-D
Mikä on teijän
 paras muisto mitä ootte kahestaan tehnyt?
R: Viimesimpänä tulee mielee Weekend festarit, oli niin hauskaa että niistä muistoista tulee vieläkin hymy huulille. :)
M: Mullekki tulee Weekend mieleen ja koko viime kesä ku Reetta sai mut taas elämäniloseks sekä se risteily puoltoista vuotta sitten.
Mikä sana teillä tulee NYT mieleen? :D 
R: päänsärky koska sattuu :(
M: Yö, koska vastailen näihin sunnuntai-maanantai välisenä yönä ja kello on nyt 2.04. En normaalisti valvo tällee, mutta jostain syystä en saa unta.
Kuinka paljon suunnilleen juotte vettä päivän aikana?
R: Join pari viikkoa joka päivä kolme litraa, sitten kyllästyin ja nyt juon pari lasia päivässä.
M: Vaihtelee tosi paljon niin en osaa yhtään sanoa...

Mitä teette vapaa ajalla?
R: Ihan perus juttuja,kaikenlaista kavereiden kanssa, shoppailua, paljon salilla koska se pitää mun elämän raiteillaan, kotona hengausta yms mitä muutkin tekee :D
M: Kahvittelen kavereiden kanssa tai käyn ulkona syömässä tai kaupungissa kiertelemässä kauppoja. Suuren osan ajasta käytän itseni hyväksi. Juokseminen on parasta terapiaa mulle. Käyn tavallaa omaa keskustelua itteni kanssa, kun juoksen. Usein, jos on paljon mietittävää (sydänsuruja, ärsytystä tai muita tunteita, positiivisiakin), juoksen kovempaa ja pidempiä matkoja. Syön myös kunnolla sekä teen niitä läksyjä, vaikka niitä en haluisikaan tehdä.
Tykkäättekö koulusta?

R: Tavallaan joo, tykkään. Ei mua viimeaikoina oo mitenkään kauheesti ärsyttänyt sielä istua.
M: En tykkää. Haluaisin olla lähempänä kavereita, mutta koulussa nään niitäkin vaan ruokkiksella. Olisi eri juttu, jos olisi parempi ilmapiiri koulussa ja enemmän kavereita, joita yläasteella oli jokaisen kulman takana.
Tykkäättekö bilettää?

R: Tykkään tosi paljon! Sillon kun on hyvä seura, hyvää musiikkia ja hyvä fiilis niin mikäpä sen parempaa.
M: Joo tykkään! Kaikkein parasta on tutulla porukalla, kun ei oo ollenkaan draamaa. On tosin myös ihanaa, jos on joku uusi naama, jonka kanssa juttu luistaa ja jutellessa meneekin koko ilta.
Lempilaulajat?

R: Mulla on niitä tosi paljon. En osaa sanoo lemppareita. Just nyt kuuntelen Tom Odell johon oon tässä viimepäivinä rakastunut:-)
M: Hmm... No tykkään Lordesta, yhtyeenä coldplaystä ja artistina dimitri vegas ja like mikestä kollage1
Onks teillä paljon vientiä?

R: haha oliskin xd ei ole vientiä ainakaan tällä hetkellä ollenkaan. :(
M: No ei tosiaankaa... Hah. Hiljasta kuuluu miesrintamalle, ku ei ikinä ees ketää tunnu tapaavan missää. Tuntuu et kaikki on aina kotonaa ja instagramissa, minä varmaankin mukaan lukien (vaikken ookkaa mies), mutta kyllä mä haluaisin ainakin tietää, jos joku olis kiinnostunu musta, mutta nyt se on vaa mun oman pääkopan sisällä. -.-
Mitä harrastatte?

R: Salilla käyn 3-5 kertaa viikossa, lukemista ja lenkkeilyä myös.
M: Lenkkeilyä ja syömistä. Tai no kokonaisuudessaan: itsestä huolta pitämistä.
Mitä vihaatte?
R:
Ylimielisyyttä, itserakkaita ihmisiä. 

M: Sama täällä, ei oo mitään hirveempää, kun että joku luulee ittestään liikoja esim että olettaa ihmisten ihailevan häntä, sellanen oksettaa. Kaikki sellanen huomion hakuisuus ja itsensä tyrkyttäminen on ärsyttävää. Ihminen voi olla avoin muutenkin kuin esittämällä jotain roolia saadakseen huomiota.
Pahin kännimoka?

R: Mulla tuli heti mieleen mutta en uskalla tähän sitä kirjoittaa. :D No muttaa jos jotain niin ollaan ainaki liftattu Lahdesta Hollolaan. Maija voi kertoa jotain lisää jos kehtaa!
M: En mokaile kännissä B)
Parhaimmat/huonoimmat puolet itessänne?
R: Parhaita varmaan et oon aika positiivinen, luotettava, kiltti. Huonoja on ehkä että en saa kauheesti aikaan asioita, semmonen yleinen laiskuus ja että en uskalla ihan kaikkeen ryhtyä.
M: Oon avoin ja positiivinen, nauran paljon. En tiedä onko tää hyvä vai huono puoli, mutta mä selitän kaikesta tosi yksityiskohtaisesti, saatan selittää yhdestä illasta kauemmin kuin illan tapahtumat itsessään kesti. :-D Hölötän siis aina vähän mitä mieleen juolahtaa. XD Huonoa on, että heitän tosi usein läppää jostain henkilöstä, joka on mokannut sekä se, että en ikinä osaa olla tyytyväinen mun ulkonäköön. Joskus, kun on sellanen "näytänpä hyvältä tänään"-päivä niin saatan jäädä peiliin etsimään vikoja, jotta jatkaisin itseni kehittämistä ulkonäöllisesti. Vaadin itseltäni siis paljon. Mun tunteet myös ailahtelee tosi paljon riippuen kuinka väsynyt/nälkänen oon.
Mitä kaikkea olet elämäsi aikana harrastanut?
R: Vaikka mitä! Partiota, tanhua, pianon soittoa, kitaran soittoa, show, house ja nykytanssia, tennistä..
M: OOTSÄ HARRASTANU TENNISTÄ JA PARTIOO? XD okei. No mä oon harrastanut balettia 3 vuotta, pianon soittoa 4 vuotta, showtanssia 2 vuotta ja sitä palloa potkin sen 10 vuotta. (Tekis ihan kamalasti mieli alottaa taas, yksi vuosi ilman on liikaa...)
Onko sulla koskaan ulkonäkö paineita?

R: Ennen oli enemmänkin. Ei enää juurikaan, paitsi joissain tilanteissa.
M: Oon tosi luottavainen itseeni, mut en niinkään ulkonäköön. Ja vaikka en tunne olevani "läski", mutta haluaisin olla laihempi ja saada täydellisen hymyn. kollage 4
Oletko tällä hetkellä ihastunut?

R: En mutta vähäsen kiinnostunut ja se on ihan eriasia kuin ihastuminen. :D
M: Voiko sellasta kutsua ihastukseksi, jota ei ikinä voi saada? On siis, joku joka saa mun mahaan perhosia, kun nään sen.
Pelkäätkö ihastua /rakastua?

R: Ei mulla oo syytä pelätä sitä, mutta tottakai vähäsen pelottaa aina kun on tunteet pelissä.
M: Väärään ihmiseen kyllä, mutta ehkä mä haluaisin silti rakastua, mutta tuntuu ettei vaan löydy sellaista. Mulla on aina ollut tapana ihastua sellaseen ihmiseen, kehen ei oo mitää mahiksia, joten rakastuminenki voi olla sitte vähän hankalaa.  :-D
Monta lasta tahtoisit?

R: Yksi lapsi riittäis mulle jossain  myöhäisemmässä vaiheessa elämää. :) 
M: No ei tällästä voi vielä tietää... Oon 17, enkä 25. Voi olla myös, että rakastun henkilöön, joka ei halua lapsia. Itse kyllä haluan, mutta silloin sitä ei yksin voi päättää, että tehdäänpäs 10 lasta. :-D
Kuinka usein käytte salilla, millä sarjoilla ja toistoilla teette?
R: 3-5kertaa/vko, yleensä 3 sarjaa 15-20 toistoa painoista riippuen.
Teettekö koko kropan kerralla aina, vai ootteko jotenki jaotellu?
R: Kolmijakonen eli yhtenä päivänä jalat, toisena vatsat+kädet kolmantena yleensä selkä+rinta+vatsat ja sitten aerobista jaksamisen mukaan 30-60min ja pumpissa käyn myös joskus!
Maija kun käyt juoksemassa niin miten nyt kun on niin aikasin pimeetä vai juoksetko vain vloppuisin?
M: Käyn joskus heti koulun jälkeen tai viikonloppuisin sen mukaan, kuinka paljon on pakkasta. Mulla on tässä jaksossa koulussa liikkaa 3 kertaa viikossa ja pyöräilen kuntopyörää melkein päivittäin 60 minuuttia. Olispa vaa jo kevät, että pääsisin kunnolla taas juoksemaan, eikä toi pakkanen kävis henkitykseen niin pahasti. Pimeys ei sinänsä haittaa - se saa mut vaa juoksemaan kovempaa, koska pelkään vähän pimeetä. (Joo tiiän, oon kohta jo 18 ja pelkään liikkua pimeässä yksin. :-D) Ois kans kiva päästä taas vähän salille, mutta se salikortin hommaaminen onki isompi juttu, käyn nyt satunnaisesti.
Teidän perus aamupala?

R: Rahkaa ja hedelmä.
M: Leipää joskus, mutta aina kahvia ja maitorahkaa banaanilla.
Entä lempiruokanne?

M: Tortillat
R: Salaatti, joku tosi hyvä semmonen!
Lempikarkki?

M: SUKLAA!! 
R: Sama mulla, ei mitään parempaa ! :)
Lempi jäätelömaku?
M: Ben&Jerrys cookie dough! Ja kaikki suklaa tulee tässäkin ykkösenä:-)
R: Minttusuklaa ja just toi minkä Maija mainitsi, nami!

12 kommenttia:

  1. Jee!! tätä postausta oonkin jo odottanu:) mutta teettekö vielä toisen osan?:o

    Ja reetta.... ootko huomannu että muistutat aika paljon Amanda Seyfriediä?:o oot nii söpö :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos ♥ eipä niitä kysymyksiä enempää ollut niin ei tuu toista osaa:(

      Ja apua kiitos ootpa ihana :) mulle on tota yhdennäkösyyttä ennenki sanottu mut en ite huomaa kyllä, amanda on niin kaunis!!

      Poista
    2. aijaa...mun kysymyksii ei tullu mukaan :(

      Ja niin on.. ja niin olet sinäkin!

      Poista
    3. hups joo, oli tuolta jäänyt sittenkin jotain näköjään pois, tehään kakkososa ! :)

      Poista
  2. Tykkäättekö koulusta?
    R: Tavallaan joo, tykkään. Ei mua viimeaikoina oo mitenkään kauheesti ärsyttänyt sielä istua.
    M: En tykkää. Haluaisin olla lähempänä kavereita, mutta koulussa nään niitäkin vaan ruokkiksella. Olisi eri juttu, jos olisi parempi ilmapiiri koulussa ja enemmän kavereita, joita yläasteella oli jokaisen kulman takana.

    Ootko maija miettinyt et toi ettei sul oo koulussa niin paljoa kavereita johtuis siitä kenenkaa aina hengaat? Nimittäin esimerkiks se Lilli on todella ilkeen ja ylimielisen näkönen, ja kun oot sen kanssa paljon samassa porukassa niin teistä kaikista muistakin tulee väistämättä sellanen kuva vaikka ette ehkä oiskaa sellasia :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi moni on sanonu lillin "ilkeestä ja ylimielisestä" katseesta, mut se miten Lilli on aina vastannut siihen on, ettei se tarkoita sillä mitään. :) mulla on ihanat ystävät ja itelläni ei oo tapana katsoa ketään ylimielisesti, paitsi ihmisiä joista en tekojen takia pidä. Mulle on tärkeää, että oon ansainnut ystäväni sen takia, että ne on mulle kivoja eikä tee asioita, jotka saisi mut ärsyyntymään. Ei kavereita valita heidän olemuksen mukaan, vaan sisällön perusteella. Mä oon ulospäin suuntautunut ja musta huomaa et oon sisältäkin positiivinen, mut jos tuntisit esim lillin ni se ulkoinen olemus voi pettää ja siältä löytyy se Lilli, kenet mä tunnen - positiivinen ja mukava, eikä niinkään ylimielinen. Vaikka onhan meillä tuolla whatsapissa toi ymblondit ryhmä missä jutellaan. XD mut seki nimi on tullu vaa jonku anon kommentista tänne. :-) me ei arvostella ketään ulkonäön yms perusteella, mutta läppää heitetään niistä muista ylimielisistä, jotka saa meidät nauramaan, koska kuten sanoin ei oo mitään oksettavampaa, ku ihmiset, jotka luulee itsestään liikoja. Mulle voi tulla aina rohkeesti jubaamaan, jos et ole tän kaltainen ihminen. :-)

      Poista
    2. Mistäköhän se sit johtuu et monet Lillin tuntevat/tietävät sanoo että hän ois ylimielinen? Siis just yhtäriläisiä '96 tarkoitan. Sä taas vaikutat niin iloiselta ja tuntuu että olit ennen yhtäriin menoa jotenkin paljon mukavempi kaikille, mutta seurahan tekee kaltaisekseen.. :(

      Poista
    3. Hääh? Siis kun meistähän puhutaa paskaa ja nimenomaan yhtäriläiset? Millon on mulla liian lyhyt mekko ja millon on lillillä vähän koppava ilme. Mulla on ihan sairaasti paineita koulussa ja tungen kaiken vihan sisälleni, ehkä siks oon muuttunu lukiossa. Jos ainut ihminen, ketä oon ikinä rakastanut, on jokaisella tunnilla mun kanssa, ja mua arvostellaa ihmisenä, kyllä jokainen pakostikkin muuttuu. Mä oon tosi yksinäinen koulussa, joten oon valmis lähtemään jo yliopistoon. Mulla on runsaasti kamuja koulun ulkopuolelta ja aion pitää niistä kiinni myös jatkossa, samoin kuin reetasta, jassista, lillistä ja kristastakin meijän koulusta. :-) Mä aion pitää mun luonteesta kiinni, vaikka nää vihan tunteet mun sisällä muuttaakin mua vähän. En vaa halua purkaa tätä mun pahaa oloa mun lähimmäisiin. Mut älkää jaksako oikeesti syyttää lilliä tai ketään mun kavereita. Ja vaikka Lilli oiski ylimielinen ni sillä on varaa olla, koska onhan se nyt aika upee. <3

      Poista
    4. Surullista että susta tuntuu tolta, kun musta yhtäri on niin hyvä koulu! Haluisin tietää millä perusteella kellään on varaa olla ylimielinen? En usko että kukaan on mitenkään parempi kuin muut. Mä luulen että jos sä olisit enemmän esimerkiksi jassin ja reetan kuin lillin ja kristan kanssa etkä ois ikinä kirjoittanut kaikkia sun ja oskin erojuttuja tänne niin susta ei puhuttaisiin mitää pahaa, koska en mä ainakaan oo ikinä kuullut mitään pahaa susta, mihin ei liittyis jotenkin lilli tai krista tai ns. ylimielisyys, paitsi sitten kun vuodatit ehkä vähän liiankin avoimesti tänne siitä teijän erosta ja kaikkee.. Mutta hyvää joulua sulle!

      Poista
    5. Älä arvostele ihmisiä, jos et niitä tunne. Ja voi ei ku kaikki jaksaa jauhaa tosta oskista. Kaikki jos fanitatte sitä noin kovin ni menkää sen luo. Säkään et vissiin mua tunne ja oon aika ilonen siitä, koska en tykkää ihmisistä, jotka arvostelee ihmisiä olemuksen eikä tekojen perusteella. :-)

      Poista
    6. En tarkoittanut mitään pahaa tolla oski jutulla! Sä vaan kerroit tosi avoimesti kaikille täällä niin se on aiheuttanut mielipiteitä susta.. En mä arvostele ketään olemukse perusteella, vaan sen perusteella miten mulle puhutaan ja miten mua katsotaan yms. Jos katsot ihmistä silmiin esim samalla tunnilla, niin tuskin sitä kukaan vahingossa katsoo nenän varttaan pitkin.Mä toivoisin sulle kaikkea hyvää, koska mua säälittää niin paljon kun sanot että oot yksinäinen koulussa kun ennen olit niin ilopilleri, kaikkien kaveri jne.. :(

      Poista
    7. Kyllä voi vahingossa katsoa sillä tavalla. Ei aina tarvitse hymyilyttää etenkin, kun koulussa olo ei ole mun lempi juttujani... En tiedä kuka oot, mutta jos tulisit juttelemaan niin voidaan jutella enemmän aiheesta! :-) ja niin se oski juttu varmaan avasikin mielipiteitä, mutta teksti oli tarkoitus herättää lukijoissa tunteita ja samalla purkaa omiani. Jos joku oikeesti jotenkin otti sen negatiivisesti ni sillon on lukijassakin vikaa jos arvostelee ihmistä sen hetkisen pahan olonsa takia. Kuka ylipäätänsä voi sanoa pahaa ihmisestä, jolla menee huonosti muusta kuin omasta syystä ja omien tekojensa takia. Mä en ainakaan.
      Tiedän mitä tarkotat, mutta oon edelleenkin sama ilopilleri, en vaan lykkiläisille, koska tosi moni puhuu musta pahaa, vaikken oo ikinä niille mitään sanonukkaa. Ei mua voi arvostella mun kavereiden perusteella. Mutta hyvää ja rauhallista joulua sulle ja sun lähimmäisille. :-) et varmaan tuu ikinä ymmärtämään mua, koska et oo elänyt mun elämää tai ollut suuri osa sitä, mutta koita ymmärtää, että ihmisiä on monenlaisia, jopa niitä, jotka eivät jaksa aina hymyillä jokaiselle vastaantulijalle. Ikinä ei voi tietää millaista kamppailua jokainen käy omassa sisimmässään!

      Poista

kiitos kommentista<3